Kuriloom kõneleb: koera pühad

jaanuar 1, 2007 at 4:07 p.l. 6 kommentaari

Noh, mis nüüd siis? Taevas on tuld täis. Plahvatused, aina plahvatused. Nagu oleks sõda lahti või põleks mets.

Põgenen oma elutoa esindusdiivanilt kui keravälk, ehkki mul on käpad haiged ja tavaliselt kulub mul tõusmiseks minut või paar. Aga nüüd on mul kiire. Magamistoa suurde riidekappi.

Surun end vastu seina, pööran pea ära ja püüan seda mürisevat ja välkuvat õudust mitte märgata. Ainult mu kari on hulluks läinud, nad istuvad rahumeeli laua ääres ja söövad. Ma muretsen ennast nende pärast hulluks.

Ah, nüüd nad siiski tulevad. Aga mul on liiga õudne, et süüa maiusi, mis nad mulle pakuvad. Tavaliselt oleksdid need hetkega mu kurgus, aga praegu surun pead veel enam vastu kapiseina ja värisen

Imelikud on ikka need inimesed. Põhjendavad kogu seda tulevärki sellega, et uus aasta ja arvavad, et peletavad nõnda kurje vaime eemale. Kas nad pole siis kuulnud, et vaimude vastu kaitsevad neid hoopis koerad. Pekingi paleekoerad ja tšau-tšaud näiteks on vanu uskumusi kuulates kõvad tondipeletajad.

Mina igatahes enam kapist välja ei tule.

Kell kuus hommikul ajan oma kangeks jäänud kondid siiski kapist välja ja lähen papa-mamma juurde voodisse. Sirutan mõnuga käppi, sirutan end välja nagu nahk ja magan, magan, magan. Mamma peab end voodis põigiti keerama ja varbad üle serva kilekoti peale sättima. Aga mis see minu asi on.

 

Entry filed under: koera elu.

Ma vist armastangi Eestit Naised pidagu mehi ülal?

6 kommentaari Add your own

  • 1. heli  |  jaanuar 1, 2007, 6:35 p.l.

    Ma arvan, et minu Leebeloom mõtles öösi samu mõtteid. Ta end küll kappi ei peitnud ja järas oma maiusi pealtnäha stoilise rahuga, kuid üle ukse õue – oma tavalisse asupaika – keeldus ometi minemast. Uusaastaöö veetis ta igatahes Kurimamma voodi ees, koon käppadel. Ja võimalik, et püüdis endas selgusele jõuda, mis maailmas kord aastas toimub, et taevas korraks kõmisevaks ja tuldpurskavaks põrguks muutub.

    Vasta
  • 2. nipitiri  |  jaanuar 2, 2007, 9:39 e.l.

    oeh… 🙂
    ma olen proovinud isegi sellist teraapiat penile teha, et võtan ta paela otas kaasa, kui oma perega pauku tegema läheme… õnneks ei jaksa ta mind paigalt lohistada, aga oma rihma on mulle küll mitu korda ümber säärte mässinud… püüan seletada (paitada… :)), et pole hullu – näe omad teevad ka… aga ei see talle loe…

    Vasta
  • 3. noiaelu  |  jaanuar 2, 2007, 9:48 e.l.

    kusjuures, mina kahtlustan päris tõsiselt, et peni peab seda paukumist metsapõlenguks ja kappi kõige sügavamaks koopaks. mis üldse olemas on.

    Vasta
  • 4. ahaa  |  jaanuar 2, 2007, 3:21 p.l.

    mul üks sõberkoer (küll veel alles 5-kuune) kadus keset paugutamist minema. pere oli koeraga õues, oma maja hoovis metsa serval, kutsikas oli sealsamas ja oli korraga kadunud. pere oli murest murtud. kuts oli hommikul kell 8 tagasi, kuiv ja puhas ja rõõmus, nagu poleks miskit juhtunud ja ta nagu oleks korraks kõigest naabrite juures nende koera kausist söömas käinud.

    Vasta
  • 5. noiaelu  |  jaanuar 2, 2007, 6:17 p.l.

    tegelikult, palun, ärge laske palun oma penisid paugutamise ajal välja, kui nad kardavad. nad panevad nii kergesti plehku ja kõik ei tule õnnelikult koju. loomaarstidki hoiatavad igal aastal selle eest.

    Vasta
  • 6. ahaa  |  jaanuar 2, 2007, 11:31 p.l.

    koer polnud nõus tuppa ka jääma ja pererahvas arvas, et ta pigem püsib nende juures kui et ära jookseb. õnneks on ta nüüd kenasti kodus.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

jaanuar 2007
E T K N R L P
« dets.   veebr. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

