Millest ma mõtlen, kui elu on hea

jaanuar 15, 2007 at 6:27 p.l. 4 kommentaari

Ooperist kapsapirukaga.

Kolmest kuldsest koerast (üks kaunim kui teine).

Inimestest, kes head.

Ühest, kes kardab, ehkki on tubli ja tark, liigagi vist.

Rongist. Rongist. Ja rongist. Bussist natuke ka.

Õhtust, akende taga ja silmade sees.

Sellest, mis räägitud sai ja mis sõnadeta jäi.

Ja sellest et…elu on hea.

Entry filed under: Uncategorized.

Kuriloom kõneleb: koera sõnastik Leidsin inimese …

4 kommentaari Add your own

  • 1. heli  |  jaanuar 15, 2007, 6:32 p.l.

    Huvitav, ka mina mõtlesin täna sellele, et mind on ikka hullult õnneliku elu ja uskumatult heade inimestega selles maailmas õnnistatud.
    Ja mõtlesin sellele, et kui Peetrus paradiisiväravas küsiks, kas ma ikka olen täiel rinnal elanud, siis saan vastata, et olen väga ilusa ja huvitava elu elanud. 🙂

    Vasta
  • 2. noiaelu  |  jaanuar 15, 2007, 6:37 p.l.

    ma mõtlesin ka hiljuti sest samast asjast seoses peetrusega. et hea, et on hea ja on elu. ju on nisukeste mõtete aeg siis.

    Vasta
  • 3. Ati  |  jaanuar 15, 2007, 8:40 p.l.

    Ma leian, et parem on püüda jõuda oma elu ja vaimu evolutsiooniga siinmail niikaugele, et Peetrusel poleks minult midagi küsida ja teeks vaikides värava minu ees lahti. Või parem veel, et vaim võetaks otse üles ilma igasuguse tseremoniaalsuseta.

    Vasta
  • 4. a-muri  |  jaanuar 16, 2007, 9:39 e.l.

    Kolm kuldset koera tervitavad Sind, ja nende pererahvas samuti.

    Ühel olid silmad suured kui alustassid.

    Teisel suured kui tõllarattad.

    Ja kolmandal suured kui tornikella sihverplaat.

    Ja kui sina sellisele koerale pähe sõrmega koputad ja soovid (midagi mõistlikku, inimlikku ja mitte omakasuiharat), siis see soov ilmtingimata täitub.

    Oled alati oodatud soovima ja kapsapirukatki võib veel teha, üks käkitegu puha.

    Lugupeetusega

    A.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

jaanuar 2007
E T K N R L P
« dets.   veebr. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

