Õige usu test

veebruar 10, 2007 at 4:38 p.l. 7 kommentaari

Tegin Notsu viidatud testi. Sain teada, et testi loojate meelest sobivad mulle järgmised usundid järgmises mahus ja järjekorras:

Unitarian Universalism (100%)

Secular Humanism (92%)

Neo-Pagan (88%)

Liberal Quakers (88%)

New Age (73%)

Mainline to Liberal Christian Protestants (68%)

Reform Judaism (66%)

Nontheist (61%)

Mahayana Buddhism (55%)

Scientology (54%)

Sikhism (54%)

Theravada Buddhism (54%)

Taoism (51%)

New Thought (51%)

Bahį’ķ Faith (50%)

Jainism (39%)

Orthodox Quaker (39%)

Hinduism (39%)

Christian Science (Church of Christ, Scientist) (37%)

Orthodox Judaism (36%)

Islam (32%)

Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints (Mormons) (27%)

Mainline to Conservative Christian/Protestant (17%)

Eastern Orthodox (16%)

Roman Catholic (16%)

Seventh Day Adventist (13%)

Jehovah’s Witness (11%)

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Usundiõppest nõiamoori pilguga Hämarad naudingud

7 kommentaari Add your own

  • 1. Ramloff  |  veebruar 10, 2007, 6:38 p.l.

    Mina saan selles usutestis kogu aeg peaaegu võrdselt punkte neopaganismi ja mahajaana budismi (kord üks, kord teine ees). Millest ma ainult aru ei saa, on see, et minu meelest on need ikka väga erinevad asjad, päris kummaline, millest need niimoodi kõrvuti satuvad.

    Vasta
  • 2. noiaelu  |  veebruar 10, 2007, 8:03 p.l.

    ei oska jah kohe öeldagi.

    minu tulemus löhtus vist sellest, et esimese küsimuse puhul läks linnuke selle taha, et jumal on ülim reaalsus, (maailma)kord või hing, eetika osas aga arvasin ma, et see tuleb inimestel omal jõul korda ajada.

    sestap saingi ilmselt esikohale midagi, mis lühikokkuvõttes ütleb, et kama kaks, mida usud 🙂

    Vasta
  • 3. notsu  |  veebruar 11, 2007, 12:53 e.l.

    Mu esikolmik oli (tihedas rebimises) liberaalne kveeker, unitaarne universalist ja liberaalne protestant, siis tulid mälu järgi öeldes džainism, mahajaanabudism ja küllap see uuspaganlus ka kuskil ülevalpool oli, suvaline roheline vastus annab reeglina paganlusepunkte.
    Näen oma statistikale meeldivaks täienduseks, et siingi on liberaalsed kveekerid päris kõrgel kohal – ikka nagu omad, kui mu enda tulemusi uskuda;)

    Vasta
  • 4. Ramloff  |  veebruar 11, 2007, 6:49 e.l.

    Ilmselt annab mulle paganluspunkte ka see, et pean jumalaid (mitmuses) reaalselt olemasolevateks ja ka mahajaana budism peab jumalaid olemasolevateks, ent nende jumalate roll on suht teine, pigem on tegu mingite super-hüper-inimestega kui Jumalaga kristlikus kontekstis.

    Vasta
  • 5. e.  |  veebruar 11, 2007, 1:28 p.l.

    ramloff, antud testis see ilmselt punkte ei anna mahayanale, sest ei pea mina jumalat ainsuses ega mitmuses olemasolevaks :)… või noh… okei, see läheks pikaks…

    ühesõnaga, sellele küsimusele, kus see ühe-mitme-jumala asi oli, ma vastasin et ei mingeid jumalaid. ja ikka 100% mahayana.

    Vasta
  • 6. noiaelu  |  veebruar 11, 2007, 2:12 p.l.

    muide, notsu, ma olen seda testi kord varem ka teinud ja siis tulid liberaalsed kveekerid mul esimeseks. nii et omad joped ikka 🙂

    muidu sain siis vist teiseks neopaganluse ja kuskil üsna ees oli ka reformeeritud judaism, mis on üsna ees praegugi.

    Vasta
  • 7. Liistule tõmmatud at Ati vaade (R7.V610)  |  veebruar 12, 2007, 11:17 e.l.

    […] religioossest kõverusest, tõmbaks mõni rattale kah Asjalikumalt. Kajades kaasa Hanrahani, Nõiamoori ja Ramloffi viimastel päevadel ja Kristjani aasta alguses tehtuga võtsin ette end mõõdistada […]

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

veebruar 2007
E T K N R L P
« jaan.   märts »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

