Parim partei laiskadele

veebruar 22, 2007 at 9:19 e.l. 7 kommentaari

Hommikul oli mul tõsiseid raskusi arvuti sisselülitamisega ning veelgi suuremaid raskusi ajude sisselülitamisega. Täpsemalt tundub mulle, et need ei hakkagi täna tööle.  

Ja ebamääraselt meenub, et lubasin eile liituda kahtlasevõitu kirjandusliku rühmitusega, millel puudub reglement ja liikmeskond ning mis on kogu oma eksistentsi vältel andnud maailmale täpselt ühe luuletuse, mida selle autorgi enam õieti ei mäleta. Aga vaim on rühmitusel võimas. (: 

Mis kõik omakorda meenutab, et kunagi lubas Ahjualune asutada partei “Puhata ja mängida.” Partei põhikiri pidigi koosnema sellestsamast loosungist, ning puhkus ja mäng tähendas lahtiseletatult, et iga mats võib tegelda sellega, mis talle just meeldib, näiteks kõrgete kunstide või sukakudumisega.

Liikmeskond pidi olema täpselt määratlemata (no need, kes meie kõrgeid ideaale jagavad, mõistagi) ning liikmemaksu võis kanda näiteks ühest taskust teise. 

Veel otsustasime, et kui see partei riigikokku saab, ehitatakse saadikuile liivakast ja jagatakse välja mänguautod.                  

Ma arvan, sm Ahjualune, et me peaksime selle püha ürituse siiski ellu viima. Meil oleks edu. Eesti vajaks meid! (:

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Ilmar on plindris Kuidas portreteerida seksiostjat

7 kommentaari Add your own

  • 1. sirje  |  veebruar 22, 2007, 11:28 e.l.

    Päris hea mõte! Muideks, partei tegemine on Eesti riigis keeruline üritus, sul oleks vaja leida 1000 tüüpi, kes seda koos sinuga teha tahavad. Muideks, Vasakpartei siseselt saab moodustada erinevaid rühmitusi, selle jaoks oli vaja vist 5 inimest. Päris hea oleks selline kena sisemine fraktsioon, kes tegeleks aktiivselt puhkamise ja mängimisega ja teeks selleteemalisi poliitilisi avaldusi 🙂

    Kuigi jah, naljapartei imago on lihtsaim saavutatav eesmärk.

    Vasta
  • 2. Mia  |  veebruar 22, 2007, 5:32 p.l.

    Kuule. Mina oleks küll nõus liituma ja usun, et paljud veel. Yuhat inimest saaks kokku nagu naksti.

    Vasta
  • 3. ahjualune  |  veebruar 22, 2007, 9:22 p.l.

    Ma mitte ei lubanud asutada, vaid me asutasimegi selle kodanikuga, kelle nime Sa küll tead, aga kes jäägu siin siiski nimetamata.

    Me nimelt leidsime, et meie tahteavaldusest üksi peabki tõeliselt demokraatlikus ühiskonnas õigupoolest juba piisama partei olemasoluks. See oli meie poliitiline tahe, sest me olime ja oleme endiselt veendumusel, et inimese esmane ning sügavaim tarve on justament puhkus ja mäng.

    Sellest samast lausest tõepoolest sai partei programm, lipu- ja põhikiri, platvorm – kõik peab olema selge, läbipaistev, ilma vähimagi hämata. Seda sõnakolmikut võib siiski tarbe korral täiendada, aktsentueerida vastavalt vajadusele: näit.: ‘ja kohe’, ‘ja kogu aeg’ jne.

    Nõnda on selle püha üritusega ja ma tõepoolest arvan, et Eesti vajab meid: ma oleksin valmis traksipükstes neljakäpakil mänguauto järel Riigikogu istungisaali pingiridade vahel ringi müttama või lossiplatsil lamamistoolis punaveini rüübates rahvale meie luuleklassikat etlema – ma olen veendunud, et mu kodumaale tõuseks sellest tulu!
    Puhkamine ja mängimine nimelt on oma hinge eest hoole kandmine, just seda tuleks meil aga kõigepealt teha jne. jne.

    Olen minagi oma parteist kõneldes tundnud kaaskodanike polehoidu ning soovi meiega liituda. Neile kõigile olen ma öelnud: Kui te tõepoolest tunnete, et teie esmane ja sügavaim tarve on… jne., siis te OLETEGI selle pareti liikmed, ärge vaid kõhelge!

    Kui nüüd aga küsida, miks meie ideed pole seni leidnud laiemat väljundit ega jõudnud Eesti poliitikamaastikule, siis tuleb tunnistada, et siin me seisame dilemma ees tõesti.

    Partei olemasoluks on vaja registreerida tuhatkond liiget – nii just ongi, nagu Sirje ütleb. Aga nende registreerimine on ju TÖÖ!
    Samuti on TÖÖ liikmemaksu kogumine, raamatupidamine jms.
    TÖÖ aga, nagu me hästi teame, ON KURJUSE EMA.
    Meie oleme kurjuse vastu selle mistahes ilmingutes.

    Ühiskond, kes meilt kõiki selliseid asju nõuab, kardan ma, ei ole veel küps meie ideaalide vastuvõtmiseks ning end nendest juhtida laskmiseks.
    Võib-olla ei ole meie aeg veel tulnud ja meil tuleb oodata, millal inimkond vörkaholismi lastehaigusest… ei, pigemini -hullusest vabaneb?

    Või alahindan ma kaaskodanikke?
    Võib-olla peaks Sirje lahke ettepaneku kaalumisele võtma?

    Vasta
  • 4. ahjualune  |  veebruar 22, 2007, 9:26 p.l.

    Nii palju veel, et ma siiski protesteeriksin selle pealkirja vastu ‘parim partei laiskadele’. Vähemasti meie parteiga seonduvalt…
    Mina küll juhindun ideaalidest ja aadetest!

    Vasta
  • 5. ahaa  |  veebruar 22, 2007, 10:26 p.l.

    ma olen ka nõus esimest korda elus parteisse astuma! koos kõigi oma aadete ja ideaalidega muidugi 🙂

    Vasta
  • 6. Larko  |  veebruar 22, 2007, 10:31 p.l.

    Ise arutasin kunagi ammu Soome joodikupartei asutamist õlle- ja viinalembeliste jaoks. Ma leian et eelpool kirjeldatud Ahjualuse erakonna põhimõted on mu kavandatava joodikupartei omadele hingelähedased. Seega teeks sinna tuliaseme juurde ettepaneku ülelahe koos… ei ma ei saagi koostöö kirjutada, kuna too juba TÖÖ oleks. Sõnastan ümber. Teen ettepaneku arutada kuidas meie katuvate eesmärkide ja ideaalide elluviimist töötamata soodustada.

    Vasta
  • 7. notsu  |  veebruar 22, 2007, 11:55 p.l.

    Tuli meelde aeg, kui asutasime end ebakompetentselt tundes kahe sõbraga Ebakompetentsete Liidu. Registreeruda sai oma nime TÜ stendile kinnitatud nimekirja kirjutades. Kui leht oli täis, korraldasime avaürituse, aga nii ebakompetentselt, et sinna saabusid ainult asutajaliikmed, kellele hiljem lisandusid joodik Pets ja tundmatu tuneeslane.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

veebruar 2007
E T K N R L P
« jaan.   märts »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728  

