Armas karjajuhtide jumal…

märts 12, 2007 at 3:08 p.l. 5 kommentaari

 kui sa oled mulle andnud inimesed, kellest ma hoolin, siis anna mulle ka tarkust teada, et nemad ei ole inglid ja mina ei ole ka. 

Anna mulle julgust tunnistada omi vigu ja andestada teiste omi.

Ja anna mulle samas otsusekindlust öelda, kus on mu võimaluste ja kannatlikkuse piirid.  

Õpeta mulle sealjuures sõnu, mis on asjalikud ja täpsed, mitte teravad või solvavad.  

Anna mulle head tahet ulatada käsi leppimiseks siis, kui tahaksin rullis rusika tagataskusse suruda ja jonnakalt nuuksatada, kui hirmus halvad kõik on. Sest see ei ole tõsi. 

Anna mulle rõõmsat meelt ja lühikest mälu, et ma läheksin otsekoheselt ja avatult edasi siiski, kui tahaksin vimma pidada ja ennast haletseda. Sest sellest ei ole kasu.  

Armas karjajuhtide (suurte ja väikeste) jumal, kui sa oled andnud mulle needsinatsed inimesed, ja kui sa tahad, et ma oleksin üks (ja mitte halvim) sinu karjast, anna mulle, palun, väärikust. 

Aamen.    

Vabandan, et selline emotsionaalne tekst nüüd siia sai, aga mul lihtsalt oli vaja need asjad enese jaoks (elektron)paberil selgeks mõelda ja leidsin, et kui juba kirja said, siis rippugu siin,  meeldetuletuseks. (:

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Meesõiguslust ka: vabastage tuhvlialused! Õnne ei ole olemas?

5 kommentaari Add your own

  • 1. Mari  |  märts 12, 2007, 3:38 p.l.

    See oli nüüd küll väga ilusti öeldud.:)

    Vasta
  • 2. ahaa  |  märts 12, 2007, 4:48 p.l.

    oijahh, eks vahel oleks hea seda meeles pidada küll.

    Vasta
  • 3. otsija  |  märts 12, 2007, 6:51 p.l.

    Head ja õiged sõnad.
    Aga miks ainult karjajuhtidele? 🙂

    Vasta
  • 4. Ramloff  |  märts 12, 2007, 7:27 p.l.

    Sihuke meeldetuletav kiri kulub igale inimesele ära

    Vasta
  • 5. noiaelu  |  märts 13, 2007, 9:18 e.l.

    et miks karjajuhtide?

    a lihtsalt seepärast, et mul lihtsalt oli valida, kas käituda seekord karjajuhina või emotsionaalse lambukesena, kes läheb ja nutab mõne veel suurema karjajuhi man.

    ja, mis seal, salata, kõva kiusatus oli seda viimast teha. aga esimesega olen ma jälle ise rahul (tänaseks).

    sellepärast siis.

    a eks see sellegipoolest peaks sobima igale inimesele. seda enam et igaühes (peaaegu), ma usun, on omajagu karjajuhti. ja igaühe elus tuleb hetki, kus ta saab käituda nii või naa.

    eksoleju 🙂

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

märts 2007
E T K N R L P
« veebr.   apr. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

