Naine, ära joo ehk olen ma alkohoolik …

märts 15, 2007 at 12:40 p.l. 33 kommentaari

Pean tunnistama, et Soomemaa visiidist saadik ei ole minu elus kainet päeva olnud. Täpsustagem, ei ole ilma alkoholita päeva olnud, sest otse purjus pole ma ka olnud.

Aga jah, kõigepealt sai napsitatud Larko ja Vanamehega. Siis oli tööl naistepäev ning seejärel naistepäeva järeltähistamine. Esimene šampanja ja teine valge veiniga.

Nädalavahetusel tuli Arni põhjapoolt kodu käima (ta, suslik, elab ju meil sel kuul rohkem seal), mistõttu sai proovitud miskit soomemaist napsi.  

Veel tegime juustufondüüd. Kokkamise käigus selgus aga, et veintilka, mida plaanisin selleks kasutada, oli liiga vähe, mistõttu tuli avada uus pudel. Seda omakorda oli jälle toidu sisse kallamiseks liiga palju, mistõttu lõpp tuli niisama ära juua. 

Selle nädala alguses on aga mu kallid kolleegid suutnud iga päev mingi veiniga lõunasöögi improviseerida. Hetk tagasi läks kujundaja Stocki süüa tooma ja hõikas ukselt: “Kas toon veini ka.” Arvake ise, kas me talle “ei” ehk “jah vastasime.

Iseenesest ju ilus elu. Aga kui ma nüüd mõtlen, kuidas keegi isand Marek Reinaas siis, kui Zavod just naiste joomise vastast kampaaniat tegi, meile seminaris hirmujutte rääkis, kuidas peamised alkohoolikud on keskeas naised. Ja kuidas see kõik algab klaasikesest ja viib sinnani, et pole enam päeva, kus pudelit veini üksi ära ei jooks ega hommikut, kus pohmakas ei kollitaks, siis tahaks küsida, kas ma pean muretsema? Ole ma juba selle sotsiaalreklaami sihtrgrupp? Või sinnapoole teel?

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Müts maha Kalmu ees Vasakpoolsed vs parempoolsed. Kaklemise koht

33 kommentaari Add your own

  • 1. Juta  |  märts 15, 2007, 1:56 p.l.

    Naisi kiputakse üldse kergelt joodikutekse tembeldama, kui klaasike veini õhtusöögi juurde läheb, meeste 4-või 6-pakk teleka ees oleks nagu teine asi. Tegelikult ei ole vaja muretseda, just sellepärast, et Sa selle peale mõtled. Tõeline alkohoolik blokib kõik mõtted võimalikust sõltuvusest ning leiab joomiseks igasuguseid õigustusi. Nii et ära muretse ja võta vabalt (vahel klaasike ka, mõõdukalt). Kui on seltskond ja pidu ja põhjus, on ju OK. Muretseda on põhjust siis, kui ilma ei saa ja üksi joomikseks läheb.
    P.S. Ise ei joo juba mitu aastat peaaegu üldse (klaas vahuveini paar korda aastas), seega siis minu kaine kõrvalpilk 😀 ütleb, et paanikaks pole mingit põhjust.

    Vasta
  • 2. nipitiri  |  märts 15, 2007, 3:53 p.l.

    üksi Sa, Kati, ometi ei joo?

    Vasta
  • 3. DUHH  |  märts 15, 2007, 4:02 p.l.

    Kusagilt meelde jäänud definitsiooni kohaselt:
    joodik joob siis, kui tahab,
    alkohoolik siis, kui saab.

    Ega’s muud, kui testi tegema 😉

    Vasta
  • 4. ants  |  märts 15, 2007, 5:30 p.l.

    Ei mina küll karda, et Sinust joodik võiks saada!

    Vasta
  • 5. märtsijänes  |  märts 15, 2007, 7:16 p.l.

    oota mind natukene…tulen ka varsti keskealiste naiste kampa.
    aga ma toon veini ka?

    Vasta
  • 6. Larko  |  märts 15, 2007, 8:32 p.l.

    Missuguse napsi Arni siit kaasa haaras? Võiksin täiendavaid vihjeid läkitada. Ega Sul ei tasu järsku kaineks jääda. 😛

    Vasta
  • 7. Punane Hanrahan  |  märts 15, 2007, 9:05 p.l.

    Larko, tuu oll üits akvaviit, nagu võrokõsõ ütli.

    Finsk Aquavit. Sellise nimega asi oligi.

    Vasta
  • 8. Larko  |  märts 16, 2007, 1:30 e.l.

    Selge. Mäletamist mööda pidi Sulle salmiakk meelepärane olema. Salmiakki-Koskenkorva on suurepärane joomakraam. Nagu ka samanimeline puhas valge, mille puhul tuleb tähelepanelik olla, et Sulle lahjemat versiooni ei sokutata. Riiklikult tähtsa vedeliku Sa juba tunned. Ja proovida võid ka Saunalahe viina. 🙂

    Vasta
  • 9. noiaelu  |  märts 16, 2007, 9:38 e.l.

    ei noh, kui te kõik arvate, et pole hullu, eks ma joon siis edasi. 🙂

    aga, nipitiri, kui nüüd tõsiselt rääkida, siis see , kas jood üksi või mitte, pole vist teema. väidetavalt niasd, ka alkohoolikud, ei joogi reeglina üksi. küll aga on neil sõbrannad samasugused joodikud.

    Vasta
  • 10. ahaa  |  märts 16, 2007, 11:06 e.l.

    ma kah ei karda, et nõiamoorist võiks joodikmoor saada.

    aga üks asi on, millest mina aru ei saa. et kui vein on vahel sobiv kaaslane toidu juurde. või õlu peale sauna või vahel ka niisama. siis miks-oh-miks ei sobi vein ühtäkki toidu kõrvale siis, kui ma seda toitu juhtumisi üksi söön. või miks õlu peale üksinda leilitamist enam maitseda ei või.

    s.t. ma ise ei joo praktiliselt üldse – vahel harva klaas veini või ka õlut (1-2 korda aastas päev otsa lumises külmas metsas uidanuna sobib tuppa saabudes pisike pitsike endatehtud küüslauguviina ka hästi)… kuid ma küll ei ole märganud seost sellega, et mul tekiks veini- või õlleisu kuidagi seoses seltskonnaga. see tekib ikka kas seoses toiduga, saunaga või lihtsalt siis, kui tema tekib :). seetõttu ei saa ma aru sellest alkoholi ja seltskonna sidumisest ja mulle tundub see mingi imeliku õigustusena. s.t. ma pigem ütleks, et joodikud võivad saada neist, kes ütlevad, et kui üksi ei joo, siis joodik ei ole… ja kuna seltskonda leiab alati, siis…. 😉

    Vasta
  • 11. nipitiri  |  märts 16, 2007, 11:10 e.l.

    Kati,

    ära siis ainult sõbrannadega ka joo…:)
    minu isa õpetust mööda ei ava naine pudelit ega täida klaase… ainult lubab või ei luba oma klaasi täita…:P

    Vasta
  • 12. ahaa  |  märts 16, 2007, 11:10 e.l.

    a miuksi huvitavaid ürdishnapse soomest leida võib? s.t. ma unustasin öelda, et on perioode, kus mulle meeldib vahel pitsike mingit ürdilikööri maitsta – mitte magusaid, vaid just selliseid ürdiseid. ise ka ei tea, millega see seotud on, aga paar aastat tagasi talvel ntx oli üks pits dr. kuemmerling’i peale suusatamist õhtul kamina eest päris hea.

    Vasta
  • 13. ahaa  |  märts 16, 2007, 11:11 e.l.

    jah kati, kui arnit kodus ei ole ja sa tahad söögi kõrvale klaasikest veini, siis mine pudeli ja klaasiga naabrimehe juurde ja palu, et ta sulle valaks :DDDD

    Vasta
  • 14. nipitiri  |  märts 16, 2007, 11:16 e.l.

    ahaa,

    mina küll palumisest ei rääkinud… ainult lubamisest…:P

    Vasta
  • 15. noiaelu  |  märts 16, 2007, 11:20 e.l.

    oi, kurat, arvestades, et naabrimees on keevalise rumeenia temperamendiga kunstnik, kel niigi alkoholiga liig lähedane sõprus, võib juhtuda, et…oi, paljugi mis. naabrinaiselt saab ehk tappa kauba peale. 🙂

    sõpradega (meessoolistega) olen ma muidugi nõus alati jooma.

    kusjuures klaase täidan ma tegelt sageli (enamasti) siiski, kui arni kodus on. mul nimelt tuleb igasugu vedelikukoguste täpselt pooleks jagamine jube hästi välja. keemiku tütre asi, noh.

    Vasta
  • 16. nipitiri  |  märts 16, 2007, 11:31 e.l.

    Kati, kas Sinu ja naabrimehe pealt ongi maha joonistatud see kunstisalongiga veinireklaam?

    Vasta
  • 17. Ramloff  |  märts 16, 2007, 11:44 e.l.

    Üldiselt võiks naisõiguslased tõste teema: “Miks meie ei või klaase täita?” ja meesõiguslased teema: “Miks meie peame klaase täitma?” 😉

    Vasta
  • 18. nipitiri  |  märts 16, 2007, 11:55 e.l.

    mnjah…:)
    kaua neist mantlitest ikka jahvatada…

    Vasta
  • 19. noiaelu  |  märts 16, 2007, 12:01 p.l.

    tegelikult ongi jube nõme passida, et keegi klaasi täidaks. nii et mina annaks teemale rohelist tuld 🙂

    aga reklaami ma pole näinud, seega ei tea, kellest ja millest see inspireeritud on, kahjuks.

    Vasta
  • 20. nipitiri  |  märts 16, 2007, 12:08 p.l.

    reklaam selline, et kena tõmmu noormees lesib kübar ninal salongiseinal maalil… siis ärkab ellu… maimäleta täpselt, kas oli rumeenia või mõni jugo osa vein… reklaami pikemas variandis on üks kaardikepi ja prillidega blondiin ka…

    Vasta
  • 21. noiaelu  |  märts 16, 2007, 12:13 p.l.

    aa, seda ma olen näinud.
    aga see vein kahjusk ei sünni juua 😦

    Vasta
  • 22. ahaa  |  märts 16, 2007, 1:11 p.l.

    see jah juua ei kõlba. a see pole ju tegelt vein ka, vaid miski magus vedelik 😛

    aga ikkagi, miks klaas veini koos sõbraga süües on ok ja üksi süües ei ole ok? kas sõbra olemasolu kuidagi neutraliseerib veini toime? või ei vääri hea söök üksi süües veini? või kas üksi saunas käies higistatakse kuidagi vähem? või misse?

    🙂

    Vasta
  • 23. nipitiri  |  märts 16, 2007, 2:10 p.l.

    kõike te ka proovinud olete…:P
    ju siis on ikka õige see tõetera,
    et head asja ei pea reklaamima…

    Vasta
  • 24. Ramloff  |  märts 16, 2007, 2:17 p.l.

    Maitseasi tegelt.
    Ma küll viimasel ajal üldse enam veini ei taha, aga sel ajal kui ma seda veel jõin, eelistasin ma alati magusaid vedelikke neile hapudele veinidele, mida õiged veinisõbrad hindavad.

    Vasta
  • 25. Punane Hanrahan  |  märts 16, 2007, 2:23 p.l.

    Ma jälle olen üldse magusat alkoholi alles kõige viimasel ajal tarvitama hakanud, pärast seda, kui ma Kati kihutusel kokteile segama õppisin:)

    Vasta
  • 26. notsu  |  märts 16, 2007, 3:10 p.l.

    Huvi pärast tahaks teada, mis selle magusa vedeliku nimi on?
    Tgelt ei ole ju nii, et häid magusaid veine ei oleks olemas. Neid on lihtsalt raske korralikult teha ja seetõttu vähe. Enamik tegijaid teeb sohki ja paneb suhkrut sisse.

    Vasta
  • 27. noiaelu  |  märts 16, 2007, 3:48 p.l.

    late harvest on see konkreetne, millest siin jutt.

    Vasta
  • 28. Punane Hanrahan  |  märts 16, 2007, 5:32 p.l.

    Late harvest veine on iseenesest palju – see mõiste ju ei tähenda muud, kui et vein on viimasest saagist käima pandud. Aga see konkreetne on see jube Dreameri sari, millest ükski vein juua ei kõlba:(

    Vasta
  • 29. otsija  |  märts 16, 2007, 6:45 p.l.

    Ma joon praegu üksipäini veint. Ma olen vist alkohoolik.

    Vasta
  • 30. notsu  |  märts 16, 2007, 8:17 p.l.

    Oi, te ei ole õigeid õudseid magusaid veine kohanudki. Mul on üks tuttav, kes segaks sellele Dreamerile kah veel suhkrut sisse, sest muidu on hapu. Ükskord valisime talle sünnipäevaks ekstra ühe veini, mille sildi kujundus oli nagu õllel, nimi oli Black ja maitses kah nagu üks Black-nimeline vein võiks maitsta (st et hambad jäävad klaasi nagu kokakoolat juues). Tuttav rõõmustas. Selle Blacki kõrval on Dreamer täielik gurmaanivein.

    Vasta
  • 31. noiaelu  |  märts 16, 2007, 8:46 p.l.

    notsu, see jutt kõlab nagu õudusfilmis. brrrrrrr!!!

    Vasta
  • 32. Ramloff  |  märts 16, 2007, 9:41 p.l.

    Vaat seda Blacki tahass täitsa proovida.

    Vasta
  • 33. Larko  |  märts 16, 2007, 11:49 p.l.

    Mina, muuseas, mitte kunagi üksinda ei joo. Küll aga sageli ennast targema inimese seltsis.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Inimestele meeldib

Kalender

märts 2007
E T K N R L P
« veebr.   apr. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

