Minu Vikkar ka

aprill 3, 2007 at 8:45 e.l. 1 kommentaar

Larko õnnitleb sünnipäeva puhul Vikerraadiot ja teeb mul sedasi südame soojaks, sest minu jaoks on Vikkar lapsepõlvesõber.  

Ma nimelt ei käinud lasteaias, vaid olin vanaema hoida. Jõlpnesin tal toimetuste aegu sabas ja Vikerraadio mängis ikka taustaks.  

Ega ma kõike mäleta, mis sealt tuli. Aga järjejuttu ja õhtujuttu sai küll iga päev kõrvad kikkis oodatud.  

Natuke hiljem ja natuke suuremana oli Vikkar mu kaaslane suviti Kablis. Sel hetkel, kui viimane kaasa võetud raamat tagumise leheküljeni jõudis, osutus raadio seal mere ja mändide vahel peaaegu elupäästjaks. Ja Häädemeeste poe ees leivasabas passides oli ka alati keegi, kes Vikkari käima pani. 

Viimasel ajal kuulan ma küll raadiot üsna vähe ja sagedasti röövib mu napi raadioaja Vikkari õeke Klassikaraadio, aga ikkagi on mul häämeel, et Vikerraadio oli ja on.  

Õnne siitnurgast ka!

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Kevadpimedus Sõnad õhus

1 kommentaar Add your own

  • 1. Punane Hanrahan  |  aprill 3, 2007, 9:35 e.l.

    Klassikaraadio veendunud patrioodina ei pane ma vikkari sünnipäeva tähele:)

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

aprill 2007
E T K N R L P
« märts   mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

