Sõnad õhus

aprill 5, 2007 at 8:59 e.l. 6 kommentaari

Tormi ei tulnud. Aga erakordselt meeldiv siiras ja lähedane jutuajamine tuli. Aitäh meiegi poolt.

Ülejäänus on aga nõnda, et ma hakkan tõsiselt mõistma väljendit “vähese viina viga.” Püüdsin nimelt eile võimalikult mõõdukalt alkoholi pruukida, jõin kainuse huvides kanget kohvi ja ei suutnud hoida sõrmi eemal Larko sigarettidest, mis olid samuti meeldivalt kanged. Tulemus – ma olen maganud umbes neli ja pool tundi. Mina, kes ma vajan und nagu kass, st palju. Kurask, oleks rohkem joonud, oleks viina vaim kohvi ja suitsude mõju neutraliseerinud ja ma oleks saanud vähemalt kaheksa tundi und.

 Aga, mul on siiski hää ehkki vatine tunne.

Ja üldse, hommikul oli keegi joonistanud mere kohale taevasse kolm pilve justkui hiigelsuured udusuled. Huvitav, millal nad joonistavad linnu?

PS Ma loodan, et ma hakkan siin blogis varsti jälle asjalikuks ja puha, kui kedagi huvitab (:

Entry filed under: elu (pole vajagi osta), minu inimesed.

Minu Vikkar ka Avameelsusest ja objektiivsusest ehk ajakirjaniku õigus elule

6 kommentaari Add your own

  • 1. notsu  |  aprill 5, 2007, 12:09 p.l.

    Viina ja kohvi mõju kohta ütlevad minu kogemused, et alkohol võimendab kohvi, mitte ei tasakaalusta. Sestap ka kohvi kõrvale konjakit juuakse, et kiirema kohvilaksu saaks (kui nüüd maitseelamused kõrvale jätta).

    Vasta
  • 2. Kati  |  aprill 5, 2007, 12:38 p.l.

    nojah, aga õlu peaks ometi uimastavalt mõjuma?

    Vasta
  • 3. notsu  |  aprill 5, 2007, 12:48 p.l.

    Noh, ma sain ühe õudsema kohvipohmelli just kohvi ja õlut korraga pruukides.

    Vasta
  • 4. Larko  |  aprill 6, 2007, 10:08 p.l.

    Kui ma ise jälle oleksin neljapäeval viina asemel kohvi tarvitanud, ei tea kas oleksin mitte riigikeelt kõneleva isiku toime pantud kuritööst ja sigadusest kõrvale hoidnud. Igatahes on mul kopsakas arve Soome välisministeeriumile tasuda, mis vargusega kätte saadud tulu kordades ületab.

    Vasta
  • 5. Kati  |  aprill 7, 2007, 5:34 e.l.

    taevake, kuidas sa sellise küüsi jäid?

    hea igal juhul, et ikka elu ja tervisega kodus oled.

    Vasta
  • 6. Larko  |  aprill 7, 2007, 8:19 e.l.

    Elus ikka juhtub. Kui ma üldse avalikes kohtades koos passi ja rahaga ei käiks, ei jääks ka kellegi rusika alla. Samas aga jääksid mul mitmed toredad kogemused üle elamata.

    Samas on mul isegi hea meel, et mind sel põhjusel rünnati ja mitte mõnel teisel, mis meie jutuajamisel kostis.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

aprill 2007
E T K N R L P
« märts   mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

