Elu nagu ajalehes (mulluses)

aprill 14, 2007 at 7:03 p.l. 5 kommentaari

 

Ma olen enesele korduvalt lubanud, et kuueteisttunniseid tööpäevi minu ellu enam ei tule. Ometi suudan seda ülimalt mõistlikku lubadust puhuti rikkuda. Aeg peale lihavõtteid ongi mu jaoks olnud vaid hingetõmbed töö ja voodissekukkumise vahel. Hingetõmbed, millega jõuab vaevu kusel käia ent söömine läheb meelest ära.

Ega ma suurt ei kurda. Selle kõige tulemusena saab savisaarlikult „tehtud“ poolele kanda mitu päristööd ja koolitööd. Tegemata asjade nimekirja läheb seevastu igasugune elu, ka virtuaalne.

Olen tahtnud kirjutada ooperiklubist Liina manu ja sellest, kui armsad on armsad või kui naljakad on mõned multikad. Olen tahtnud üles noppida Larko lihavõttemeemi. Olen tahtnud kirjutada midagi Ramloffile vastuseks millelegi kadumaläinud blogis. Olen tahtnud kobiseda midagi teemal NATO, mis oli vahepeal jutuks mitmel pool. Olen tahtnud soovitadqa seda. Olen tahtnud ühte ja teist veel.

Nüüd, mil mul on ometi kord aega midagi kirja panna, avastan ma, et kõik see, vaevu nädalatagune, on kaugel nagu viis aastat vanad ajalehed (virtuaalne aeg liigub nii häbitult pöörase kiiruga).

Ja ma tulen oma teemajja justkui pikalt tühjana seisnud suvilasse. Lükkan krääksuva ukse lahti, puhun laua pealt tolmu. Ebalen. Otsin midagi.

Ma vaatan. Ma harjun. Ma kirjutan. Argilkult. Kiiremini. Jälle.

Vist oskan veel.

OK. Aitab sentimendist. Lihtsalt, tere, sõbrad kes te siin teelaudade vahel siblite.

(:

 

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Kampaania koolidele – löö last? Kui valelik on blogija?

5 kommentaari Add your own

  • 1. Larko  |  aprill 14, 2007, 7:20 p.l.

    Ma saan Sinust hästi aru, sest mul endal on samuti parajasti tahtmise järg käes. Paraku pole mu keha veel harjunud graafiku järgi tööl käima, mistõttu aastatega vabakäigus töö ja puhkamise vahetus ei suuda esialgu olukorrale kohaneda. Ent mis siin parata, ega mõte kuskile ei kao, tuleb ta kõigest veidi teisiti vormistada kui just siin ja praegu tahaks.

    Vasta
  • 2. Kati  |  aprill 15, 2007, 6:02 p.l.

    eh, larko, sinu kohanemisraskustest ma saan üpris hästi aru. olen ise, nii olude sunnil, sihukest vabakutselise põlve pidanud umbes pool aastat ja pärast seda oli ka üsna imelik iga päev kuhugi kindlaks ajaks minna.

    pealegi on tõõ üldse kurjuse ema nagu me hästi teame 🙂

    aga eks inime pikapeale harju kõigega.

    Vasta
  • 3. ieska  |  aprill 16, 2007, 6:18 e.l.

    ieska nõus ka viis aastat vanu ajalehti lugema, peaasi, et oleks, kuhu tulla tassikest piparmünditeed nautima.

    Vasta
  • 4. ahaa  |  aprill 16, 2007, 8:53 e.l.

    mhmh, ma ka ikka oma earl grey kõrvale miskit head lugemist sooviks 🙂

    Vasta
  • 5. Kati  |  aprill 16, 2007, 8:56 e.l.

    eino, tõstke aga ette 🙂

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

aprill 2007
E T K N R L P
« märts   mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

