Väike metameem

aprill 26, 2007 at 10:11 e.l. 3 kommentaari

Noppisin Larkolt pisikese metameemi ja et kõnealune isik on kord juba otsustanud meeminduses kakskeelset poliitikat ajada, võtan sellegi kombe üle (:

 

Nutzt Du Social Bookmarking/Networking Seiten wie Digg, Yigg, Mister Wong oder Del.Icio.Us? Wenn ja, welche?

Pole seni kasutanud, aga võib olla oleks mõistlik.

 

Schaust Dir Videos bei Videoportalen wie YouTube, Sevenload oder DailyMotion an? Wenn ja, was für Videos guckst Du Dir meistens an?

 Sõnaühendi “YouTube´i video” vastu on mul hetkel pisuke allergia, sest ühes foorumis, kus ma vanast ajast käima olen harjunud, arvas keegi inimene, et on jube lõbus iga jumala teema otsa mõni säärane vaatamiseks panna. Algul oligi päris lahe mäng, aga üsna ruttu sai siiber, mis hetkel veel kestab.

Ise suurem asi videokunstnik ka pole, seega minu “suurepärast” loomingut neist kohtadest ei leia.

 

Kennst bzw. nutzt Du Flickr?

Mulle ei meeldi eriti maailma läbi fotoaparaadi vaadata, kui mul on kange himu midagi visuaalset jäädvustada, joonistan ma selle parema meelega üles. Järelikult ei ole mul ka erilist vajadust oma olematuid fotosid kusagil pildipangas hoida. Seda natukest, mis ikkagi tekkinud on, hoian täiesti häbematult tööarvutis.

 

 

Was hältst Du von Diensten wie Twitter oder Frazr?

 Piinlik öelda, aga polnud kummastki enne selle meemi noppimist kuulnudki. Samas, olles nad üle vaadanud, tundub, et ega ma oma teadmatuse tõttu ka millestki olulisest ilma pole jäänud. Mul tõtt öelda puudub igasugune tarve teada, kes parasjagu küüsi lakib või suppi sööb. Samuti ei arva ma, et minu igast hingetõmbest peaks kogu maailm pidevalt teadlik olema.

 

Wie viele RSS-Feeds hast Du abonniert?

 Ma jätan selle küsimuse praegu vahele sellepärast et…no sellest tuleb ükskord (varsti) pikemalt juttu.

 

Liest Du die alle täglich?

Vt eelmine vastus.

 

 

In wie vielen Weblogs bloggst Du? (Eigene oder Mitautor)

Isiklikke on üks ja ainumas teemaja ning kamba peale on 8. mai, kus ma, tõis küll, väga sõnakas pole olnud

 

Kommentierst Du in anderen Blogs? Wenn ja was?

 Noh, ikka tuleb ette. Inimene on ju sotsiaalne loom ega saa mitte vaiki olla, kui miski mõtteid või tundeid tekitab või teinekord ka sõbralikult lõõpima ahvatleb.

Pealegi mulle enesele meeldib, kui minu mõtted tekitavad teistes omakorda mõtteid, mida nad kommentaarides jagavad ja edasi arendavad. Ja ma olen aru saanud, et see meeldib teistelegi blogijatele. Kes see ikka poolele maailmale kirjutaks, kui tagasisidet ei ootaks.

Wer ist Dein persönlicher “Blog-König von Deutschland”?

Saksakeelses blogosfääris pole ma kindlasti mitte nii kodus, et öelda, kes seal kõige kunnim kunn on.

Mõtlesin aga, kas eestikeelsest kambast julgeksin mõne säärase nimetada. Pean tunnistama, et mitte. Kõigil, keda ma loen, on mulle midagi öelda. Mingeid pingeridu või hierarhiad ma siinkohal luua ei suuda ega taha.

 

 

Gehört Weblogs Deiner Meinung nach die Zukunft oder sind sie nur ein vorübergehender Hype?

Minu meelest on seda juttu, et moeasi ja sureb kohe välja, räägitud pea iga uuema meedialiigi peale. Vähemalt mina mäletan samasuguseid arvamusi näiteks nii kodulehekülgede kui netifoorumite kohta (mis teadupoolest pole kuhugi kadunud). Nüüd räägitakse siis blogidest. Arvatavasti läheb ka nagu alati ehk siis, ei kao nad kuhugi. Mingi rahvas, kes proovib blogimist ainult trendipärast, on küll ilmselt olemas ja nemad, küllap, millalgi ka lõpetavad, aga küllap on ka neid, kes leiavad, et neil on mida öelda ja kellele öelda ning neile meeldib seda just nõnda teha. Nende blogid ei kao kuhugi.

 

Wird es Dein Blog / Deine Blogs dann auch noch geben?

Aga miks mitte?

Ich werfe das Stöckchen weiter an:
Järgmised meemiohvrid võiksid olla Jaan (et ta, sunnik, ükskord midagigi kirjutaks), Ivar ja Vanamees, kes avaldas selleks ise häälekalt soovi (:

Entry filed under: meem.

Litsid Saksamaalt, kogu perele! Selgitusi Tõnismäe monumendi ja 8. mai liikumise asjus

3 kommentaari Add your own

  • 1. Larko  |  aprill 26, 2007, 2:22 p.l.

    Küsimused oleksid vabalt võinud tõlkida. Ise jätsin seepärast tõlkimata, et ma ju viskasin meemi kahele saksa blogijale ka. Oleks segaseks läinud kui nemad oleksid tagasitõlke kallal nikerdanud.

    Vasta
  • 2. Kati  |  aprill 26, 2007, 2:37 p.l.

    tjah, aga mulle see kakskeelsus päris meeldis kah. omamoodi nunnu. 🙂

    ma ei usu ka, et kellelgi arusaamisega probleeme on. aga kui on, võib muidugi tõlke saada.

    Vasta
  • 3. Meem (Katilt saadud) « Ramloffi teine kodu  |  aprill 26, 2007, 3:25 p.l.

    […] (Katilt saadud) Väikese Nõia blogist visati mind meemiga. Et aega on, siis annan oma […]

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

aprill 2007
E T K N R L P
« märts   mai »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

