Õnneks ma ei ole loll ega poemüüja …

mai 4, 2007 at 1:02 p.l. 12 kommentaari

Tulin seminarist, kus kõnelesime toimetulekust. Eluga ja endaga.

Seminari juhatanud psühholoog palus mingil hetkel kõigil kirjutada paberi serva fraasi “olen õnnelik, et ma pole…” ja siis loetelu, et mis igaühe meelest sinna käib. 

“Olen õnnelik, et ma pole loll, vaene ega poemüüja,” kirjutas kursaõde. See “poemüüja” ajas meid küll tagantjärele itsitama. Aga, nali naljaks, tegelikult tulid enamikel umbes sellised read nagu “loll, vaene, töötu, haige.” 

Mina ise kirjutasin esimese pauguga: “Haige, üksik, väiklane.” 

Aga mida teie kirjutaksite? Mille puudumine teie elu õnnelikumaks teeb?

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Kes kellega magab ja kelle asi see on Minu blogi loevad ainult head inimesed

12 kommentaari Add your own

  • 1. ahaa  |  mai 4, 2007, 1:32 p.l.

    noh, eks neid asju on mitmeid, enamik on suht sarnane, mis enamikul ilmselt, kuid kindlasti ma oma loetellu lisaksin “negatiivse mõttemalliga”

    Vasta
  • 2. Wild  |  mai 4, 2007, 1:49 p.l.

    Õnnelik võiks olla, et pole oma arenemise käigus veel konkreetselt vastu lage põrganud.

    Vasta
  • 3. Kati  |  mai 4, 2007, 2:09 p.l.

    jep. wildikas, see on küll üks hea õnnepõhjus.

    Vasta
  • 4. Punane Hanrahan  |  mai 4, 2007, 2:10 p.l.

    Sellest ütlen: Wildikal on kõrge laega korter
    (Teine variant: Wildikas on MAANI täis)

    Vasta
  • 5. Wild  |  mai 4, 2007, 3:34 p.l.

    *Irvitab

    Tõepoolest, kui juba paduaus olla, siis vastu WC põrandat olen ma küll pea ära löönud, aga see oli ammu, siis, kui ma veel üldse juua ei osanud.

    Vasta
  • 6. toivo  |  mai 4, 2007, 4:03 p.l.

    … et ma ei ela enam NL-is

    Vasta
  • 7. Tatsutahime  |  mai 4, 2007, 4:51 p.l.

    Teate, aga mina ei suuda välja mõelda ühtegi asja, mille puudumine minu elus mind kuidagi õnnelikuks teeb…

    Ma ei tea… Olen õnnelik, et ma pole keegi teine?

    Vasta
  • 8. otsija  |  mai 5, 2007, 12:26 p.l.

    Jäin mõtlema minagi.
    Olen õnnelik, et ma pole… et ma pole…

    Vägisi tuli ainult sedapidine loetelu: olen õnnelik, et ma olen… ja igasugused head asjad selle lausejupi takka.
    Mul on vist liiga kõrge enesehinnang, aga madalamaks kärpida seda ka ei viitsi. Las siis olla. 🙂

    Vasta
  • 9. Kati  |  mai 5, 2007, 12:38 p.l.

    kusjuures, seda “et ma pole” skeemi pidi kasutatama just enesehinnagu tja rahulolu tõstmiseks. nimelt pidid inimesed, kes end suht õnnetuks peavad, tavaliselt pärast seda, kui nad on kirja pannid, mida nad pole ja ei tahagi olla, ennast palju õnnelikematena tundud.

    Vasta
  • 10. luize  |  mai 7, 2007, 7:19 e.l.

    mina olen täna õnnelik, et ma pole lastetu.
    kusjuures, 13 aastat tagasi ma poleks ilmselt nii vastanud… aga mida ootamatult rasedaks jäänud teismeline ikka arvab.
    no ja need haiguse, rumaluse, kitsa silmaringi asjad muidugi ka.

    Vasta
  • […] 7th, 2007 Minu selle sissekande all arvab Oudekki, et ta ei tahaks olla keegi teine, kui ta ise. Tuleb tunnistada, et mina vahest […]

    Vasta
  • 12. otsija  |  mai 7, 2007, 6:57 p.l.

    Välja mõtlesin: ma olen õnnelik, et ma ei ole prügikastidest süüa otsiv räpase mantliga kerjus!

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Inimestele meeldib

Kalender

mai 2007
E T K N R L P
« apr.   juuni »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

