Kui ma oleksin koer või vampiir

mai 7, 2007 at 8:41 e.l. 2 kommentaari

Minu selle sissekande all arvab Oudekki, et ta ei tahaks olla keegi teine, kui ta ise. Tuleb tunnistada, et mina vahest küll tahaks.

Näiteks tahaksin ma sagedasti olla koer. Vahetada Kuriloomaga kohad, kerida end diivanile, asetada koonu sabale ja vaadata kõike tema pruunide igitarkade silmadega. Ja võib olla muiata oma koeramuiet, kui need kahejalgsed oma tähtsaid inimeseasju teevad.

Aga ma tahaksin ka teada, kuidas oleks olla teiste, endast erinevate inimeste nahas. 

Ma oleksin meelsasti mõned tunnid oma elust tõeline vampnaine. Ilus ja hoolimatu. Selline, kes partnereid emaämblikuna nahka pistab. Või siis, vastupidi, just selline hästi naiivne kahe patsiga plika, kes kõike ja kõiki usaldab. 

Või siis fanaatik, kes usub, et tal ja tema sõpradel on üks, ainus, igavene ja õige idee, mille nimel võib kõike. Või hoopiski küüniline reaalpoliitik, kes teeb mida iganes ainult oma tasku täitmiseks. 

Veel võiks hetkeks olla jõmm, kes poe taga õltsi libistab. Noor mees, kes just-just maailma avastab. Vana hiinlane riisipõllul. Arst Aafrika külas.  Aga miks ka mitte ehitusmeister, kes nikerdab Karja kiriku päiskive või keegi, kes Kunda Lammasmäe kandis kaabitsa ja ahinguga toimetab. Või ehk hoopis romantiline mõisapreili, kes armub oma muusikaõpetajasse. Või, kes veel?  

Ah, midaiganes, kedaiganes. Kui ma saaksin, poeksin vist nagu pisike libahunt erinevate inimeste nahka, erinevatesse maailmanurkadesse ja aegades, et tunda, millistel lõpututel viisidel on võimalik ennast ja maailma kogeda.  

Kahjuks ma ei saa. Aga unistada on ikka ilus, eksju?

Entry filed under: mõte kiusab.

Noppigem lilli ja olgem tublid kodanikud Kivirähk võlla! Või siiski mitte?

2 kommentaari Add your own

  • 1. taliesintoomas  |  mai 15, 2007, 7:08 p.l.

    Ma selle posti asjus ei saa muidu, kui pean propagandat tegema ühe teatava hobitegevuse suhtes, mille üheks eesmärgiks säärast nahavahetust pidada võib.

    Mõtlen siinkohal rollimänge.

    Kuna ise pädev propagandist pole, siis soovitan vastavat propagandalehekülge:

    http://www.dragon.ee/

    PS: Eelnevalt ma justkui tegin sarnase posti, mis end ei ilmutanud. Kui see sellegipoolest kusagil keerulise blogimissüsteemi nurgas blogiomaniku heakskiitu ootab, võib auväärne loomulikult ühe neist postidest kustutada, et liiast poleks.

    Vasta
  • 2. Kati  |  mai 16, 2007, 6:21 e.l.

    täh propageerimast.

    aga wordpress vist sööbki praegu komenataare, sry.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

mai 2007
E T K N R L P
« apr.   juuni »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

