Eesti ongi Serbia

mai 14, 2007 at 2:17 p.l. 2 kommentaari

Tunnistan üles, ma olen täielik euroviisuignorant. Ühtegi lugu pole kuulnud, väljaarvatud Eesti oma juhuslikult paar rida, mis vist ei kvalifitseeru asjatundlikuseks. Sestap ei oska ma ka öelda, kas võidulugu midagi väärt oli või mitte.

Aga lehti lugedes ja blogiilmas ringi vaadates saan ma aru, et peamiselt heidetakse ette, et esitaja on serblane, lesbi ja kristlane. Mina ei saa küll aru, miks ükski neist omadustest peaks iseenesest halb olema. Mu meelest üsna lustlik kombinatsioon ju. 

Aga mis puutub ilkumisse teemal, kus on see Serbia ja mis on tema pealinn, siis ma soovitaksin eestlastel siinkohal üsna ettevaatlik olla.  

Ma ise nimelt olen kord pidanud dialoogi ülevoolavalt sõbraliku prantsuse onuga, kes päris aina: “Sa oled Serbiast, eks?” Mina vastu, et ei Eestist, Tallinnast, noh. Tema: “Jajah, aga see on ju Serbias, ma tean.” Ja siis vangutas muudkui kaastundlikult pead, et teil on seal ju sõda ja puha. Nii umbes kümnendal katsel (siis, kui olid ära proovitud variandid alates sellest, et meil ei ole sõda kuni Läänemereni ja Soome naabruseni) andsin ma alla. Ütlesin, et OK, olen küll Serbiast, jah.  

Onul läks silm rõõmust särama. Mina järasin oma võileiba edasi.

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Peksa sain Isiklikku, head.

2 kommentaari Add your own

  • 1. notsu  |  mai 14, 2007, 11:12 p.l.

    Prantsusmaalt tuli ühte riigiasutusse ametlik kiri aadressiga, kus riigiks oli märgitud “Estonia (Ex-Yugoslavia)”

    Vasta
  • 2. Oudekki  |  mai 16, 2007, 6:59 e.l.

    Mhmh, aga üheksakümnendatel sain ma tihti USA sõpradelt kirju, mis olid hakatuseks saadetud Eritreasse.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

mai 2007
E T K N R L P
« apr.   juuni »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

