Freud halasta või siis siduge mul suu kinni

juuni 14, 2007 at 12:05 p.l. 5 kommentaari

Mina kujundajale: “Tulen poest tagasi, siis teen keelekat!” 

Ma ausaõna tahtsin öelda, et annan midagi keeletoimetajale lugeda. 

Igatahes, mul on puhkuseni veel poolteist päeva ja ma ei taha mõelda, mida ma homme õhtul suust välja ajan. Ilmselt viiks selle analüüsimine analüütiku õkvast hullumajja. 

Kujundaja versioon asjast: “Täna lubad, homme juba teed.” 

Ekstaolejah.

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Saatjata piknikule ei lubata Milleks mässata? Ja kuidas?

5 kommentaari Add your own

  • 1. Wild  |  juuni 14, 2007, 4:10 p.l.

    Päris hea.
    See seletaks ilusti eelmist postitust.

    Tööle ilmudes võtta kaasa üks täiskasvanu (loe:vastutusvõimeline isik).

    Vasta
  • 2. heli  |  juuni 15, 2007, 11:34 e.l.

    Me kõik ütleme, mida mõtleme 😉
    Ma lugesin südaööl sünnakingi pakendist juhendi pealkirja: võileiva grill 2-le viiulile. Kinkijad kukkusid naerust tooli alla.
    Tegelt oli muidugi: võileiva grill 2-le viilule.

    Vasta
  • 3. taliesintoomas  |  juuni 15, 2007, 3:04 p.l.

    Ükskord lugesin väljendi “rahvusvahelised noorsoovahetused” asemel “rahvusvahelised soovahetused”.

    Vasta
  • 4. Siiri  |  juuni 17, 2007, 1:38 e.l.

    Mina kunagi töötasin maal ja mu sõber oli mu ülemus ja muuhulgas mu tolleaegse elukaaslase vend. Vahel me käisime Häädemeestel hotelli restoranis lõunat söömas. Sinna sööma kutsus ta mind sõnadega “Teeme kähkuka”, sest me pidime jõudma Häädemeestele (20 km), tellima söögid, need ära sööma ja tagasi tööle tunni aja jooksul. Ükskord oli mul töö juures külas meie külakooli direktor, aga ülemus teda ei häbenenud ja hüüdis ikka üle ukse, et teema kähkuka. Ma ka direktorit ei häbenenud, sest ta on mu sõbrants.
    Veel olid meil töö juures meestel mustad kalendermärkmikud, kuhu nad panid kirja oma töötunnid ja igasugused asjad, mis nendega tööl juhtusid. Neid märkmikke me kutsusime piibliteks. Ükskord olin õhtul inglise keele kursusel, kui üks töömeestest mulle helistas. Ütlesin talle, et kui tuleb, võtku piibel ka kaasa. Kursuskaaslased arvasid, et olen tõsiusklik. Las arvasid, ma ei hakanud selgitama.
    Nii me seda folkloori tekitame 🙂

    Vasta
  • 5. hundikass  |  juuni 26, 2007, 12:32 p.l.

    tegelikult on keelekas ju keelevääratus. muidugi ei ole ükski toimetaja vaimustatud võimalusest leida oma laualt midagi, mis on üleni üks aps …

    ihhiii !:)))))

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Inimestele meeldib

Kalender

juuni 2007
E T K N R L P
« mai   juuli »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

