Nüüd viin küll lapsed holokaustimuuseumi

juuni 20, 2007 at 9:23 e.l. 8 kommentaari

Hommikune Postimees kargab mulle näkku uudisega eestikeelse natsilasteraamatu levitamisest.

Võikusest võdisema võtab küll. Paraku, harimatute, väiklaste, kurjade, luulude ja komplekside all kannatavate mölakate suud ei ole iial võimalik sulgeda. Vähemalt mitte lõplikult sulgeda ja mitte nii, et sealjuures veel endal inimeseks ja demokraadiks jääda õnnestuks.

Järelikult ei saa kaitseks nii rõveda propaganda eest teha muud kui vastupropagandat kõneldes, kuidas asjad pärismaailmas tegelikult on või olid. Rääkida enne, kui mingi sitt netist või mujalt nendeni jõuab?

Ehk peaksin ma kibekähku võtma vähemalt selle lapse, kes on nagu poolenisti mu enda oma, ja tema sõbrad ka ning viima nad lähimasse holokaustimuuseumi? Kus meil selline ongi, Leedus?

Entry filed under: sotsiaalne närv.

Miks katoliiklased prostitutsiooni propageerivad? Asjad lähevad metsikuks

8 kommentaari Add your own

  • 1. Lee  |  juuni 20, 2007, 9:50 e.l.

    Auschwitz (Oswiecem) http://www.auschwitz.org.pl peaks andma piisavalt hea ülevaate ajaloost. Natslikud kuriteod hävitasid miljoneid juute, poolakaid, rumeenlasi, mustlasi, tšehhe…
    Ma arvan, et inimene – vanusest sõltumata – kes on seal ära käinud, ei lange mingi kehvas tõlkes natsijutu küüsi…

    Vasta
  • 2. Larko  |  juuni 20, 2007, 10:15 e.l.

    Äkki tasuks enne Okupatsioonide Muuseumis Toompeal käia? Saaksid siis seal holokausti muuseumis lastele seletada, et need kaks on ühe mündi kaks külge, kull ja kiri.

    Vasta
  • 3. Kati  |  juuni 20, 2007, 10:15 e.l.

    seepärast ma mõtlengi, et peaks võtma need lapsed ja käima kuskil taolises kohas ära enne, kui mingi jura nendeni jõuab.

    sest juraga kokku puutumise eest ma ei saa neid kaitsta, aga ma saan anda neile sirge selgroo ja maailmapildi, mida jura ei lammuta.

    Vasta
  • 4. Kati  |  juuni 20, 2007, 10:16 e.l.

    larko,
    seegi hää mõte.

    eelmine komm oli siis Leele.

    Vasta
  • 5. hundikass  |  juuni 20, 2007, 6:20 p.l.

    kulla Kati. Juba ainuüksi selle esimese lõigu eest tahaksin sind ….. maitea …….. kas ülikooli rektoriks või peaministriks suruda

    Vasta
  • 6. Kati  |  juuni 20, 2007, 7:54 p.l.

    no ei ole vaja, et maailm veel ühe halva ministri saaks :-))

    Vasta
  • 7. hundikass  |  juuni 21, 2007, 9:10 e.l.

    nujah, seda ma kartsin ! 😉
    juhtivtegelastel peaks ikka olema nii mõistust kui mõistmist, aga niipea kui inime saab küpsemaks ja targemaks, ei taha ta mitte mingil juhul juhtfiguuri rolli
    /rp: otsi lolli! 🙂

    Vasta
  • 8. Kati  |  juuni 21, 2007, 3:11 p.l.

    kui aus olla, siis karjajuhi pretensiooni on mul küll, aga ma ei ole kindel, kas ma sealjuures just tubli poliitik oleksin. eks karju ole teisigi.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

juuni 2007
E T K N R L P
« mai   juuli »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

