Need päevad kui miski ei suju…

juuli 4, 2007 at 8:51 e.l. 11 kommentaari

… kui taevas on liiga hall;

… kui uni vajutab silmad laua alla;

kui miski ei inspireeri;

… kui töö on tüütu;

… kui teiste tööle sundimine on veel tüütum;

… kui telefon on jäle;

… kui…;

… jah, kui tahaks ainult diivanile kerida ja, pihud ümber sooja teetassi, omaette uneleda. 

Aga ei saa, sest peab, peab, peab ennast liigutama ja midagi tegema ja üldse. 

Muide, mis teie siis teete?

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Muuzeaz, bi olen ma ka (: Üliõpilase koht on koolis mitte tööl

11 kommentaari Add your own

  • 1. luize  |  juuli 4, 2007, 9:16 e.l.

    mina sellistel päevadel teen nii vähe vajalikku kui saan. ei räägi eriti. ja siis poen kodus voodisse. ja jään magama.
    täna ei ole ju NII pilves 😉

    Vasta
  • 2. Kati  |  juuli 4, 2007, 9:37 e.l.

    ah, ma olen täna lihtsalt peast hall, sest liiga vähe maganud. 🙂

    Vasta
  • 3. Ramloff  |  juuli 4, 2007, 9:55 e.l.

    Ma üritan siis mingitki rütmi tekitada.
    Kui muidu ei õnnestu, siis päevaülesanded 15 minutilisteks juppideks jagades.

    Vasta
  • 4. Kati  |  juuli 4, 2007, 10:06 e.l.

    seda jupitamist ma teen isegi. et iga ebameeldiva asja tegemise järel tuleb üks meeldiv paus.

    Vasta
  • 5. otsija  |  juuli 4, 2007, 10:27 e.l.

    Kui vähegi võimalik, siis ma neil päevil ei liiguta lillegi.
    Kui olen sunnitud siiski midagi peale lille ka liigutama, siis teen seda nii minimaalselt ja ökonoomselt kui vähegi võimalik.
    Ja päris huvitav, kas see on minu kiiks või mis, aga kui sellisel päeval panna küünal lauale põlema, siis läheb töötegemine kuidagi vähemvaevaliselt. Võibolla isegi nii pisike elustulekild annab jõudu ja energiat.

    Vasta
  • 6. Kati  |  juuli 4, 2007, 10:32 e.l.

    katsu sa meie kontoris küünalt põletada, suitsuandur hakkab möirgama läbi kõigi korruste.

    aga kodus am teeksin sellisel päeval kaminasse mõnusa tule küll.

    Vasta
  • 7. ahaa  |  juuli 4, 2007, 11:12 e.l.

    üritan mitte suhelda, teha asju vähem, mitte suure tempoga, osad asjad edasi lükata jne. ühesõnaga, katsun madalas tempos ja rahulikult päeva õhtusse veeretada ja varem magama minna 🙂

    Vasta
  • 8. ynry  |  juuli 4, 2007, 4:02 p.l.

    olengi eneses sellistel päevadel. üritan kõik käigud meha kraesse ajada. kui ei õnnestu, siis jäävad käigud lihtsalt ää.
    muusikat, palju muusikat aitab selle vastu. koorelikööriga mesti.
    ning veel.. enesele öelda sel hetkel : las minna!
    äkki.. lähebki?

    Vasta
  • 9. hundikass  |  juuli 5, 2007, 8:55 e.l.

    ma püüan siis endale võimalikult tõetruult valetada : ma ei pea, aga – on ju vaja.
    kui on vaja, siis on see millegi poolest kasulik, kui on kasulik, siis ma tahan sedateha . Kui tahan, järelikult on meeldiv … jee , mulle meeldib ja ma teen !

    aga mõnikord on konks selles, et ei tule meelde ennast ümber häälesama hakata alateadvus peab oma kohuseks pilduda päästerõngaid hajameelsuse või mälulünkade tekitamisega

    Vasta
  • 10. Oudekki  |  juuli 5, 2007, 12:33 p.l.

    Kui on talv, siis lähen ujuma. See annab uskumatult palju energiat ja rõõmu. Nagu päike paistaks!

    Kui on suvi siis
    .. lähen söön kuskil heas kohas midagi head
    .. istungi tunnikese diivanil, pihud ümber sooja teetassi
    .. või siis mängin tunnikese arvutiga või loen toredat raamatut
    .. jalutan
    .. veenan ennast, et töö on tegelikult lahe

    Vasta
  • 11. Sakinah  |  juuli 6, 2007, 1:09 p.l.

    Tööl teen selle osa tööst ära, mis on hädavajalik ja ülejäänu lükkan edasi. Kodus pikutan diivanil, vaatan ajakirju, joon teed ja hoian kuuma teetassi peos, põletan küünalt ja viirukit, mediteerin, söön midagi head.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

juuli 2007
E T K N R L P
« juuni   aug. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

