Seitse & seitse ehk endast on ikka hea rääkida

juuli 5, 2007 at 2:24 p.l. 1 kommentaar

Ivari käest sain siis minagi ülesande kirjutada enda kohta seitse fakti ja panna järgmised seitse blogijat sama tegema. Hakkame siis peale. 

  1. Lapsena oli mul kollane suurte kõrvadega kaisukoer, kes algul kandis nendesamade kõrvade pärast nime Pahma, kuid hiljem sai Niruks (Muumilugude Niru järgi, mõistagi). Me Niruga olime lahutamatud. Katsed teda öösel mu kaisust ära võtta lõppesid alati ärkamise ja seakisaga. Mu levinuim õudusunenägu oli, et meile tulevad vargad ja viivad Niru kaasa. Praeguseks on Niru vana ja kõrvad ribadeks, aga ta on mul kapis alles.
  2. Olen absoluutselt kõigis oma töökohtades ära teeninud hüüdnime “boheemlane.” Ega ma täpselt ei tea, mille eest, aga kui kõik nii arvavad, ju siis on põhjust.
  3. Operatsioone on mul olnud kolmteist. Või oli see nüüd neliteist? Kuivõrd need kõik tehti esimese eluaasta jooksul, ei mäleta mina neist midagi. Ainult mu organism on omandanud mingi hullult kõrge valuläve.
  4. Ma mõtlen kõige paremini liikudes. Kui mul on tarvis enesele mingi asi põhjalikult selgeks teha, lähen ma võimalusel jalutama ja võimalikult kaugele.
  5. Ma ei salli päikeseprille, sest ma armastan hullupööra päikest ja mul hakkab lihtsalt halb, kui pean päiksesära ja kirgastes toonides maastiku asemel vaatama pruuni või kollast või roosat maailma. Lisaks suhtun ma instinktiivse umbusaldusega inimestesse, kes kannavad kõikjal tumedaid prille või on tumedate prillidega kõigil piltidel, mida endast vaatamiseks välja panevad. Et miks te siis ei julge silma vaadata, ah?
  6. Mu unenäod on enamjaolt värvilised. Ainult tõsised õudukad on halli-pruuni kirjud. Muide, ükskord nägin unes, et jäin auto alla ja surin ära ja siis olingi une lõpuni surnud. Kuni ma elus olin, oli uni värviline, surnud olemise pool aga mustvalge.
  7. Mul oli tükk aega kindel tahtmine tekitada endale väikelennuki piloodiload. Kuivõrd see lõbu on vist siiski ebarealistlikult kallis, on viimasel ajal siginenud mõistlikum plaan enesele kaater osta ja pigem vett pidi ringi kooserdada. Selle plaani ma teen ilmselt teoks ka nii kui mingi osa praegusi laene makstud saab (ja kui majanduskasvu jumal lubab).

 Ja edasi annan ma selle …oot, ma mõtlen… no näiteks Martale ja Potsule, Lillelapsele, Supernaisele, Lisettele, Siirile, Ingridile ja Oudekkile.

Entry filed under: elu (pole vajagi osta), meem.

Blogirahva revolutsiooniline söögiorgia Millest naised tegelikult omavahel räägivad?

1 kommentaar Add your own

  • 1. otsija  |  juuli 6, 2007, 8:22 p.l.

    Imelik, kui palju paralleele mul seda kõike lugedes tekkis.
    Minul on üks kollane suur plüüsist kaisukaru, millega magasin lapsepõlves mina, seejärel magas teismeeani minu laps ja praegu on see karu kapipõhjas tulevikku ja lapselapsi ootamas.
    Ka mina mõtlen kõige paremini liikudes. Kui mul on vaja tööjuures midagi selgeks mõelda, lähen kaminaruumi ja hakkan ühest seinast teise kõndima.Kui istun mina, istub mu mõttetöö ka kohe maha.
    Ka mina ei salli päikeseprille. Põhjust ei teagi. Ei talu moonutust vist, mis läbi prilliklaasi tekib. Aga peale selle ei talu ma miskipärast eriti hästi vihmavarje ega peakatteid.
    Ka minu unenäod on värvilised. Muidsuguseid ei mäletagi. Isegi surnustpeast mitte. Aga tegelikult ei mäleta ma ka seda, kas ma unenäos kunagi surnuna olen eksisteerinud.
    Kummalisel kombel mõtlesin ka mina möödunud nädalal kaatri soetamisele. Siis, kui ühel teadetetahvlil kaatrimüügi kuulutust nägin. Võibolla kui pensionile jään ja aega hakkab olema, võtan laenu ja ostangi kaatri. Mere peal on mulle eluaeg meeldinud hulpida. Nii ujudes kui laevatades.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

juuli 2007
E T K N R L P
« juuni   aug. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

