Homoparaad ja jänespüks politsei

juuli 10, 2007 at 8:40 e.l. 2 kommentaari

Postimehe väitel tahab politsei, et Tallinn Pride vanalinnast vehkat teeks.

Kirjas seisab:  

“ Tuginedes varasemate aastate kogemustele ning vältimaks ürituse läbiviimisega kaasnevaid võimalikke ohte avaliku korra rikkumiste näol soovitas Põhja prefektuur leida ürituse korraldajatel selleks mõni sobivam koht, teatas prefektuuri pressiesindaja Julia Garanža Postimees Online’le.” 

Nojah, eelmisel aastal, kui marssijate pihta olla kive lennanud, olin mina küll linna teises servas tööl, aga ülemöödunud aastal, kui ma täitsa kohal olin, ei saanud avalik kord mu meelest küll mingil erilisel viisil rikutud. Paraadilistest ei laamendanud kohe kindlasti keegi ja enamik pealtvaatajaid olid samuti väga sõbralikud. Paar kolli kusagil mörisesid omaette ja ühel neist oli ka pussnuga pihus, aga selle koristas toosama politsei tüübil kiiresti ja professionaalselt peost, mispeale ka ülejäänud mörisejate kamp lontiskõrvu jalga lasi.   

Igatahes mina sain just sellise hästi positiivse emotsioonilaksu, et näe, enamik inimesi on meil tegelikult toredad ja politsei on ka jube tubli ning teeb oma tööd megahästi. Ja nüüd ma siis loen, et eelmiste aastate kogemused ja ohud ja puha. Et mis värk, sõbrad politseinikud? Kust teile nüüd selline ilus suur jänes püksi sai? 

Ja on see ikka teie oma jänes või on teie selja taga poliitikuhärrasid, kes on otsustanud, et on kasulik eestlaste konservatiivsuselembusele mängida ja igasugu “kahtlased elemendid” kui mitte päris vait kamandada, siis vähemalt nurga taha ajada?

Mulle muidugi hullult meeldiks, kui viimane mõte oleks ainult loll paranoia. See ka meeldiks, kui politseil jänku püksist ära läheks.

 Lisatud: samal teemal Oudekki, Ivar, otsapidi Kaja

Entry filed under: sotsiaalne närv.

Ma siiski armastan sind … Näed siis, polegi neurootiline

2 kommentaari Add your own

  • 1. Oudekki  |  juuli 10, 2007, 12:19 p.l.

    See politsei põhjendus on absurdne ja mitte seadusega kooskõlas olev. Arutasin oma blogis ka.

    Vasta
  • […] mind on ühelt ja teiselt poolt kirjutanud näiteks Väike Nõid teemal jänespüks politsei, Postimees teemal Politsei kotib homoparaadi (sealsed kommentaarid on […]

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

juuli 2007
E T K N R L P
« juuni   aug. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

