Õpitud abitus ei kaunista meest

juuli 12, 2007 at 9:23 e.l. 10 kommentaari

Hiljuti kelkis üks mehepoeg, et tema elab mõnusat elu tänu õpitud abitusele. Täpsemalt küll teeseldud abitusele. Ikka nõnda, et kui silmapiiril on naisi, unustab ta hoobilt söögitegemise, nööbiõmblemise jms olmelised tegevused ja tibid siis muudkui teevad seda tema eest, sest kuidas see mees, vaeseke, ikka endaga muidu hakkama saab.  

Meenus mulle siis üks teinegi täisjõus teo- ja vastutusvõimeline meeskodanik, kes ei suutnud makarone keema panna. Soigus, kuni üks tšikk selle ära tegi ja peaaegu toidugi suhu pistis.  

Ma ei tea, võibolla on naisi, kellele hullult meeldib, kui mees on selline nummi igavene tita. Minu jaoks on see koguaeg olnud selge sõnum: “Jookse, jookse, jookse, nii kaugele kui saad!” 

Nii et õpitud abitus ikkagi ei kaunista meest, mu meelest. Kui aus olla, siis naist muidugi ka mitte. Täna lihtsalt on päev, kus mehepojad oma koslepi saavad. (:

Entry filed under: elu (pole vajagi osta), feministi nurgake.

Ametnik ja Surm Pean ikka veel pedeblogija olema

10 kommentaari Add your own

  • 1. ynry  |  juuli 12, 2007, 10:57 e.l.

    mnjah, teagi,kui vanad sellised “mehepojad” on..kuigi vast vanus ei loegi, selles suhtes, et ka vanemad mehed võivad säherduselt käituda. usun nii küll.
    meil oli mehega alguses vastupidi : oli teine nii-tubli-nii-tubli-nii-tubli, et oleks mind, korrafriiki, pääaegu enesest eemale tõrjunud. kõik pidi ikka niiii omal kohal olema, et kui ma pooleli oleva raamatu, mille lugemist plaanisin poole tunni möödudes jätkata, hetkeks lauale panin, siis kadus see koheselt riiulisse, sest muidu oli ju toa üldine kord rikutud. jeerum.. 13 aastat on möödas ning neh, nüüd on tema raamatuid kõik kohad täis, mida mina omakorda kokku korjan : üks on köögilaual, üks tugitoolis, üks esikus kapi pääl (?), üks tualetis (!), üks arvutilaual ning üks garderoobis (??). a ma ei virise, muidu kokkab ja koristab endiselt, abiks igati 🙂

    Vasta
  • 2. Kati  |  juuli 12, 2007, 11:00 e.l.

    einoh, minul vedelevad ka raamatud. ja vanamehe poolikud raamatud vedelevad ka. korrafriik ei ole meist õnneks kumbki 🙂

    aga seda asja nüüd ka ei ole, et kui eit kottu är` läheb, jääb vanamees nälga või midagi.

    Vasta
  • 3. abele  |  juuli 12, 2007, 11:05 e.l.

    minu meelest ei kaunista õpitud abitus mitte kedagi. samamoodi kergitan ma kulmu naiste peale, kes ei saa üht kruvi kinni keeratud või mingit üsna lihtsat asja arvutiga kas või seletamise peale tehtud. need on lihtsalt mõned näited muidugi.

    Vasta
  • 4. Kati  |  juuli 12, 2007, 11:10 e.l.

    noh, seda ma ütleisngi, et ega see naist ka kaunista, et lihtsalt on täna meeste togimise päev 🙂

    naiseksemplaridest tean ma muidugi ka veel selliseid, kes ei suuda pudeleid avada, elektrikorke vahetada ja isegi isesesivalt infoliini helistada (sellekski on meest vaja).

    ja see on muidugi nutune.

    Vasta
  • 5. ahaa  |  juuli 12, 2007, 12:58 p.l.

    mu jaoks on see õpitud abitus jäle nii meeste kui ka naiste puhul. mul on mõnes tuttavate seltskonnas mõni selline… ja mul lähevad karvad selle peale nii turri, et ma ei aita sellist tüüpi ka seal, kus teisi iseenesestmõistetavalt aitaks. kaaslased on muidugi vahel pahased, et “näe, ahaa on nii hoolimatu ja ülbe”, aga see käib mu sisetundele ni vastu, et ma seda tõesti ei tee.

    mde… ahaa oli nädalavahetusel olukorras, kus oli killustik, mida vedada… ja minikopp… aga mitte kopajuhti. ja noh… lõpptulemusena ahaa vedas lõpuks selle killustiku ise ära. naabrimees natsa seletas, mismoodi kopp käib ja sai tehtud küll 🙂 (sarjast: ennast kiitmast ma ei väsi 🙂

    Vasta
  • 6. Kati  |  juuli 12, 2007, 6:43 p.l.

    see meenutab mulle, kuidas ma hiiul elades peaaegu poole kohaga elektrik olin, sest täitsa untsus elektrisüsteemiga oli koguaeg mingi jama ja ma ei saand ju pidevalt külmas ja pimedas istuda ja päästjaid oodata. 🙂

    Vasta
  • 7. ynry  |  juuli 12, 2007, 7:03 p.l.

    ee.. ei, mina elektrit ei puutu 🙂 et kuigi mees sel alal ei tööta, siis – nu mispärast tal elektriku miski kõrge kategooria siis on..
    a meie majas olev mööbel on pääasjalikult minu poolt kokku pandud (minu enda soovil ning vabal tahtel, muidugi) 🙂

    Vasta
  • 8. Kati  |  juuli 12, 2007, 7:10 p.l.

    meie maja mööbel on minu värvitud.

    aga ntx teekeetmises ma pigem vanamehega ei võistle. ma ausaltöelda isegi ei tea enam, kus miski tee majas asub.

    Vasta
  • 9. ahaa  |  juuli 13, 2007, 5:46 e.l.

    niiii!
    nii et kui vanamees komandzheeros, siis kati janus, jah? nu ja misasi see siis on 🙂 🙂 🙂

    Vasta
  • 10. Kati  |  juuli 13, 2007, 7:00 e.l.

    siis ma olen ökopakiteede dieedil 🙂

    või joon veini.

    tööjaotus, noh 🙂

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

juuli 2007
E T K N R L P
« juuni   aug. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

