Pean ikka veel pedeblogija olema

juuli 12, 2007 at 12:56 p.l. 9 kommentaari

Ma mõtlesin, et ma nüüd natuke aega ei viitsi seda juttu ajada, aga näe, lugesin mõttevahetust Nirti juurest ja suu ei seisnud koomal.

Seal öeldakse:

“ma ei saa sellest poindist aru, põmst on see sama, kui kümmekond mustanahalist lähevad pirogovi natsismi ja rassismivastaste plakatitega, kui pirogov on täis kandilisi ja mõtlemisvõimetuid natsihakatisi.”

Kurat võtaks, mina ei taha, et terve Eesti olekski niisugune Pirogov, kus domineerib kandiliste ja mõtelmisvõimetute arusaam elust. Ma ei taha, et on ja jääbki nii, et kui sellised kandilised sulle asja eest teist taga tappa annavad, siis oled sina süüdi, sest sina provotseerisid ju, kuna julgesid olla nii nagu neile ei meeldi. Ma ei taha, et kandiliste hirmus, keelatakse ära suu pruukimine ja ürituste korraldamine kõigile, kes kandilised ei ole.

Ma tahan, et meil oleks normaalne riik, kus kedagi ei häiri kui karvane ja suleline sa oled ja kus sa parasjagu marsid, eksole.

Ja ma arvan, et kui inimesed (tavalised, eesti) näevad ühelt poolt krillis silmadega rusikad rullis kandilisi ja teisalt täiesti normaalseid sõbralikke ja korralikke suudlevaid praidilisi, siis neile saab päris hõlpsalt selgeks, kes tegelikult provotseerivad ja mölakatena käituvad.

Muide, ma usun, et neid mölakaid ei ole üldse eriti palju, aga nad on kole lärmakad, lehekommentaarides, tänavanurkadel jaurates ja nii. Selleks, et need teised (normaalsed, vaiksed, viisakad) inimesed römisejate seast välja paistaks, ongi neil ka vaja aegajalt midagi kirjut ja märgatavat korraldada.

Entry filed under: sotsiaalne närv.

Õpitud abitus ei kaunista meest Mul läheb süda väga pahaks…

9 kommentaari Add your own

  • 1. notsu  |  juuli 12, 2007, 12:59 p.l.

    Kusjuures mul on kogu selle diskussiooni käigus tekkinud just kole tahtmine sinna paraadile minna, kasvõi selleks et näidata, rsk, ma olen hetero ja olen siin, katsuge öelda, et ma promon oma seksuaalseid eelistusi.

    Vasta
  • 2. ahaa  |  juuli 12, 2007, 2:42 p.l.

    kati
    jummala nõus. aga kui see väike kontingent sulle kuidagi liiga teeb, siis on ikka üsna ebameeldiv. s.t. mind huvitab, miks seda “väikest kontingenti” soositakse ja miks neid politsei ntx eriti karmilt ei kohtle?

    Vasta
  • 3. ahaa  |  juuli 12, 2007, 2:44 p.l.

    vanasti (siis, kui rohi oli rohelisem ja vesi märjem ja noorus ei olnud nii hukas), oli pirogovi plats üliõpilaste kogunemise kohaks – seal käidi loengute vaheajal istumas, õppimas, pirukaid söömas, tuttavatega kohtumas ja õlut joomas. mingeid idikaid sinna küll ei kogunenud.

    Vasta
  • 4. Kati  |  juuli 12, 2007, 6:32 p.l.

    ahaa,
    muidugi on see ebameeldiv. seda ma ütlengi, et ma ei taha, et kogu eesti näeks välja nagu kantpeade kõrts ja seepärast pean ma ka oluliseks näidata, et muid inimesi on ka küll ja veel.

    ma ise olen tegelikult sihuke tüüpiline eestlane, keda on hirmus raske saada tänavale meelt avaldama. kui, siis ma pean olema veendunud, et olen öeldava sõnumiga nii sada ja üks prossa nõus ja et meeleavaldus jääb igal juhul kultuurseks ega muutu vägivaldseks.

    tallinna pride´i puhul ma olen kindel, et need tingimused on täidetud ja seda vähem saan ma aru, mida ikkagi jauratakse, et provokatsioon ja ärritab jne.

    kogu maailm ei pea tõesti mitte käituma nii, nagu neli kantpead näha tahaksid.

    Vasta
  • 5. Lisette  |  juuli 12, 2007, 10:19 p.l.

    Kati… tahaks öelda, et tõde kõneleb su läbi, aga su vanamees on selle mu silmis (heas mõttes) justkui kopiraitinud, nii et.. no kurat, kõneleb 🙂

    Ja notsu, tule muidugi! just selleks, et “katsuge mulle öelda, et ma promon oma eelistusi” 🙂

    Vasta
  • 6. Kati  |  juuli 13, 2007, 7:14 e.l.

    🙂

    muideks, notsu, kui sa tõesti tulema peaks, siis me võiks pärast õlut, veint, kohvit vms teha, sest me ei ole nii hullammu näinud ju.

    Vasta
  • 7. Kass  |  juuli 25, 2007, 3:48 p.l.

    “Ja ma arvan, et kui inimesed (tavalised, eesti) näevad ühelt poolt krillis silmadega rusikad rullis kandilisi ja teisalt täiesti normaalseid sõbralikke ja korralikke suudlevaid praidilisi, siis neile saab päris hõlpsalt selgeks, kes tegelikult provotseerivad ja mölakatena käituvad. ”

    Ehh, sinisilm…. ei saa neile midagi selgeks. Nende argumentatsioon on “Said munaga? asja eest said, raisk! ;Mis tuled siis…” jne… jne… jne…

    MA EI USU ENAM

    Vasta
  • 8. Kati  |  juuli 25, 2007, 3:55 p.l.

    mina usun.

    sest mina olen näinud küll, et inimesed võivad head ja kenad ja mõistvad olla. ja et maailm ei ole üldse üks suur netikommentaar.

    ausalt. 🙂

    Vasta
  • 9. otsija  |  juuli 25, 2007, 10:19 p.l.

    Maailm ei ole kindlasti üks suur netikommentaar. Kuid elu on näidanud, et kes räuskavad netis, need on reaalses elus ka üsna sallimatud tegelased.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

juuli 2007
E T K N R L P
« juuni   aug. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

