Laupäeva õhtuks plaane on?

juuli 13, 2007 at 11:49 e.l. 11 kommentaari

Kui ei ole, siis olgu meelde tuletatud, et homme, alates kella seitsmest õhtul teeb uksed lahti meie revolutsiooniline söömaklubi.

Kõik karvased ja sulelised on oodatud.

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Mul läheb süda väga pahaks… Kogu tõde blogi-ja muiduõgarditest ehk mis söömaklubis tegelikult juhtus

11 kommentaari Add your own

  • 1. ahaa  |  juuli 13, 2007, 2:15 p.l.

    ffffff sa vastik vanainimene… ma ilmselt võõrustan homme samal ajal ühte hääd sõpra ega saa netis viibida. justkui mul seal muidu oleks nett v arvuti 😀 – aga pilt oli nii ahvatlev :=)

    eks ma annan siis siin pärast teada, mida söödi ja mida joodi 🙂
    tegelt võiks sellise virtuaalsöömaaja obligatoorne atribuut olla veebikaamera – et lähemalt uurida, mida kaasmugijad manustavad. kes juustu, kes keedumune 😛

    Vasta
  • 2. Kati  |  juuli 13, 2007, 2:19 p.l.

    no mis võõrustad siis igasuguseid, tead ju ammu, et meie ka sööme 🙂

    a veebikaameraga on see jama, et scypecastis tema vist ei tööta, räägivad targad.

    Vasta
  • 3. Larko  |  juuli 13, 2007, 2:39 p.l.

    Ei tööta sel moel, et otsevideot sinna lülitada ei saa. Mina aga kavatsen oma reaalset toitu istungi ajal selle sama veebikaamrega pildistada ja veebis reaalaegselt näidata.

    Vasta
  • 4. Kati  |  juuli 13, 2007, 2:45 p.l.

    muide, ahhaa, sa võid ju sõbra kaasa võtta ja päriselt meile tulla, saad netti ja puha. 😉

    aga toidu puhul pean mina nii kui nii kirjeldamisega piirduma, eks ma teen seda siis vajadusel ilmekalt, et kõigil ila tilguks 🙂

    Vasta
  • 5. Larko  |  juuli 14, 2007, 7:23 e.l.

    Tehniline teade: Juhuks kui meid varsti pärast kella kaheksat eetrist maha võetakse ja juttu veel jätkub, registreerisin varuks teise eetriaja alates kell 20.15. Sellega saab ühineda siin. Esialgu aga kohtumiseni kell 19-20 eelnevalt teavitatud kohas, kus ühiselt otsustame, kas meil on tarvis ja tahtmine varusaade käivitada.

    Vasta
  • 6. Tatsutahime  |  juuli 14, 2007, 2:09 p.l.

    Eeh, aga minul ei ole ikkagi mikrofoni kuskilt võtta 🙂 Võin niisama teie juttu kuulata.

    Vasta
  • 7. Kati  |  juuli 14, 2007, 3:06 p.l.

    eh, mul ei ole sulle kahjuks ka ühtki käbedalt laenata. niuks.

    Vasta
  • 8. Larko  |  juuli 14, 2007, 3:54 p.l.

    Ei tea kas seal ikka on ka tsäti võimalus sees. Eks varsti näeme, sest jäänud on vaid 5 minutit. (Saatejuhil hirm nahas). 😉

    Vasta
  • 9. Ramloff  |  juuli 14, 2007, 4:11 p.l.

    Igal juhul mind ta sinna ei lase, ütleb, et ma olen “out of credit”. Tõesti, skype tasulisi teenuseid ma ei ole kunagi kasutanud.

    Vasta
  • 10. abele  |  juuli 14, 2007, 4:27 p.l.

    mul sama teema, kõne katkeb hästi siva ära. samas ma loen, et skypecast peaks olema tasuta teenus.

    Vasta
  • 11. Larko  |  juuli 14, 2007, 4:29 p.l.

    Edit: Kell 19.27 pole mitte kellelgi õnnestunud Skypecastiga ühineda. Käimas konverentsikõne, millele liitumiseks palun saata tsätisõnum kasutajale “unclelarko”

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

juuli 2007
E T K N R L P
« juuni   aug. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

