Puhkus on amoraalne ja riigivastane. Keelake see!

august 15, 2007 at 9:09 e.l. 8 kommentaari

Mu daamid ja härrad, puhkus tuleb ära keelata, sest see kisub alla kodanike moraali ning õpetab nad riigikukutajateks ja hobusevarasteks. Sellisele kurvale järeldusele olen ma jõdnud isiklike valuliste kogemuste läbi.  

Nimelt olen ma juba kolmandat päeva tööl, kuid puhkusega omandatud raske nakkushaigus ei näi taanduvat. Nimelt, vaatasin ma just äsja kataloogi nimega “JOOKSEV TÖÖ” ja küsisin endalt hämmastusega: “Miks jooksev? Kuhu ta jookseb? Miks me üldse räägime tööst kui millestki jooksvast? Ega ta jänes ole? Minuteada mitte! No järelikult aega küll!” 

Palju ei puudunud, et oleksin kataloogi ümber nimetanud jalutavaks või isegi lonkivaks tööks. 

 Seda, et hetkel on keegi Oblomov mu lemmikkangelane, ei maksa vist mainidagi. 

Näete nüüd ise, kuivõrd laastavalt on kaks nädalat puhkust mõjunud tublile protestantlikule töömoraalile.  

Niisiis, keelake see kõlvatus!

Entry filed under: Uncategorized.

Tee aborti, libu! Ma elan mingis teises Eestis, teiste venelastega

8 kommentaari Add your own

  • 1. duhh  |  august 15, 2007, 9:49 e.l.

    Noh, amoraalseks ja riigivastaseks ma oma tööd ei nimetaks, aga kuidagi tüütu on küll.
    Parema meelega purjetaks-paadistaks vms.

    Vasta
  • 2. Kati  |  august 15, 2007, 9:52 e.l.

    puhkus on amoraalne, puhkus. 🙂

    Vasta
  • 3. juurak  |  august 15, 2007, 10:47 e.l.

    irw
    ja minu amoraalne ja riigivastane puhkus alles tuleb. 7 ja poole tööpäeva pärast. loodan, et saabki olema amoraalne ja nohmitteeritiriigivastane.

    miskipärast ei ole kuidagi võimalik olla vabakutseline mittemidagitegija ja siiski piisavalt kenasti ära elada (nii et enda moraalne ja eetiline pale ei kannataks). aga tahaks. eriti praegu, kui tööruumides on 33 kraadi “sooja” (pigem siis leitsakut ja hapnikupuudust) ning inimesi (ehk siis ka tööd) on päeva jooksul käinud 3.

    Vasta
  • 4. hundikass aasib  |  august 15, 2007, 1:51 p.l.

    igasugused puhkuse-dysistused jäävad ära kui oled FIE või vabakutseline tähtajaliste lepingutega igitöötur

    Vasta
  • 5. Kati  |  august 15, 2007, 2:13 p.l.

    seda lepingutega vabakutselise varianti ma olen ka natuke aega olnud. oli täiesti võimalik kenasti ära elada, aga moraalne pale kannatas küll. igatahes mul on siiani igasugu reklaamtekstide kirjutamisest kopp silmini.

    aga puhkusehaigust ei tulnud küll jah.

    Vasta
  • 6. Oudekki  |  august 15, 2007, 2:27 p.l.

    Aitab see, kui sa töötad nagu inimene, mitte nagu rabakana. Töö ei peagi jooksma. Tööd ei pea murdma ja rabama. Tööl on oma aeg – vastavalt sinu tahtele ja kollektiivi ülesannetele ja tööst ülejääv aeg on sinu jaoks. Kui sul on iga päev natukene puhkust, siis ei kao see moraal kuhugi.

    Vasta
  • 7. duhh  |  august 15, 2007, 2:41 p.l.

    Heh,
    pealkiri rääkis jah puhkusest, aga muu jutt andis hoopis vastupidist mõista 😛

    Vasta
  • 8. Offf  |  august 15, 2007, 3:45 p.l.

    Katapult oleks tulnud ümber nimetada “roomavaks tööks”

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

august 2007
E T K N R L P
« juuli   sept. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

