Minu 5 kohutavat omadust ja 5 uut õnnetut

august 24, 2007 at 9:52 e.l. 2 kommentaari

Vanamees tahab teada, mis minus halba on. Uhh! Kas see siis juba selge pole? Aga kui mitte, eks siis räägime.  

1. Olen korraarmastajate hirm, kes suudab enese ümber alati massiliselt segadust tekitada. Mu töölaud on korras (normaalse inimese mõistes) umbes kaks korda kuus, päeval, kui ma seda koristan ja heal juhul ka järgmisel. Edasi kattub see aina kõrgema paberivirnaga, millest mina küll asjad üles leian, aga teised mitte iial mitte midagi. Muudest kuhjuvatest esemetest nagu tassid, teepakid, lõhnaõlid, sendid, plaadid, sõnaraamatud jms, parem ei räägi.

2. Tüdin kiiresti kõigest, mis ähvardab rutiinseks muutuda. Ma võin olla (vist olengi, tegelikult) suurepärane projektide ja kontseptsioonide välja mõtleja ja käima vedaja, kuid hetkest, kui asi töötab nagu kellavärk, vaja vaid harjunud asju teha, hakkab mul jube igav ja tahaks midagi muud, muud, muud.

3. Ebameeldivate emotsioonidega laetud olukorda sattudes tabab mind pöörane soov põgeneda, väga ära ja väga kaugele. Ei, ma ei tee seda. Enam. Ma sunnin end paigal olema ja asju lahendama, jättes sealjuures teistele mulje, et olen ratsionaalsuse ja positiivsuse kehastus. Ainult ma ise tean, et pärast sellist pingutus võin ma veel tunde seespidiselt sõna otseses mõttes väriseda.

4. Esineb sedasorti ennastkahjustavat käitumist, mis seisneb tähtaste asjadega venitamises. Kui ma pean tegema midagi väga olulist ja väga hästi, teen ma seda võimalikult viimasel minutil. Siis kui lähenev tähtaeg on nii kukil, et hakkama saamise pärast enam muretseda ei jõua.

5. Ma ei eelda küll, et inimesed mõtlevad minuga ühtmoodi, kuid eeldan miskipärast, et nad teavad sedasama mida mina. Et kui me millestki räägime, millegi üle vaidleme, siis meie taustteadmised on ühesugused. Ja kui ma avastan, et miski, mis mulle on une pealt selge, on teisele täiesti tundmatu, suudan ma esimese hooga ikka korralikult šokeeruda. No kuidas? No mida? Alles mõne aja pärast taipan, et kõik ei pea ühtmoodi asju teadma ja teine ei pruugi seepärast üldse olla ei rumal ega harimatu.

Noh, on piisavalt kole pilt? 

Ja järgmised viis õnnetut, kes võiksid oma halvad omadused kirja panna on Lee, Oop, Wild, Sirje ja Märtsijänes.

Entry filed under: elu (pole vajagi osta), meem.

NB! Muudatused söömaklubi plaanides! Aitaks Nirtil kirjutada ehk koledad naised ja vana Lev

2 kommentaari Add your own

  • 1. kukupai  |  august 24, 2007, 10:04 e.l.

    uh, ma juba suunasin Sirjele, aga noh, topelt ei kärise. Ja wildi otsustasin seekord rahule jätta, tal vaesekesel näpud remondist kanged.
    Aga jah, et ikka nii paljudel samad puudused, mis mul endal – teeb südame soojaks küll 🙂

    Vasta
  • 2. hundikass  |  august 24, 2007, 1:57 p.l.

    loll
    kuri
    hull
    vana
    tige

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Inimestele meeldib

Kalender

august 2007
E T K N R L P
« juuli   sept. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

