Eks minagi igatsen sisemist rahu

september 11, 2007 at 12:14 p.l. 5 kommentaari

Armas jumal, me oleme inimesed tööga ära tapnud, mõtlesin ma õlgu väristades, kui mu kallis kunstnik piix mulle sellise meili saatis:  

Lugesin läbi ühe lihtsa artikli nõuannetega, kuidas saavutada sisemist rahu ja tänu sellele saavutasingi päris oma isikliku seesmise rahu. 

Artiklis oli kirjas: “KUI SOOVID SAAVUTADA SISEMIST RAHU, VII LÕPULE ASJAD, MILLEGA ALUSTANUD OLED.” 

Ma siis vaatasin ringi, otsisin üles asjad, mis mul erinevatel põhjustel pooleli olid jäänud ja reastasin nad prioriteetide järjekorda. 

Niisiis, täna hommikul olen ma lõpule jõudnud pooliku pudeli Bacardi, pudeli punase veini, Metaxa, väikese karbi kommide, paari allesjäänud aspiriini ja hapukoorega.Teil pole vähimatki aimu, kui hea mul praegu on olla … 

Ta tunnistas küll käbelt üles, et see tekst on tegelikult pärit kuskilt Delfi sügavustest, aga ma pean tunnistama, et retsept meeldib mulle. Ma tunnen hetkel kustumatut kirge viia lõpule need asjad, mis mul kodus erinevates kappides pooleli on. Uskuge, ka minul oleks pärast hea.

Illustreerivaks materjaliks mõistagi Wiiralti “Absindijoojad”

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Liis Lass soovitab Eesti-Vene suhteid striptiisiga parandada Terroristid ei ole kangelased

5 kommentaari Add your own

  • 1. jospel  |  september 11, 2007, 1:14 p.l.

    kusjuures, Kati, ei usu, et oleks hea 🙂 ma proovisin seda kunagi, aga neid asju oli liiga palju vist, mis aegade hämarusest jäänud oli 🙂

    Vasta
  • 2. Kati  |  september 11, 2007, 2:01 p.l.

    nojah, mul on tegelt pooleli ka mõned majoneesipärad, üks hallitanud kurk, üleelmise sügise antibiots jms. võib olla tõesti ei oleks hea.

    vahest peaks lõpule viima ainult olulised asjad? 😉

    Vasta
  • 3. marta  |  september 11, 2007, 2:24 p.l.

    😀
    see oli väga hea! …

    Vasta
  • 4. otsija  |  september 11, 2007, 7:16 p.l.

    Halastage, ma just äsja avasin veinipudeli. Kui ma ta täna lõpetaks, siis ärkaksin homme lihtlabase pohmelusega. 😀

    Vasta
  • 5. Oop  |  september 12, 2007, 1:32 p.l.

    Mina alustasin õhtul mitme asjaga ja viisin need ka öö jooksul lõpule.
    Täna oli nii paha olla, et ma igaks juhuks midagi ei alustanudki.
    Nojah, pudeli vett tegin lahti, aga selle ma lõpetan enne tööpäeva lõppu ära.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

september 2007
E T K N R L P
« aug.   okt. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

