Feministi mees ei ole jobu

september 14, 2007 at 5:46 p.l. 7 kommentaari

Ometi üks pöörane naisterahvas, kes julgeb ennast avalikult feministiks nimetada. Ma juba arvasin, et olen netis ainuke valvefeminist ja muidu imelik, kes ei oska iga oma klassikaliselt vähemnaiseliku avalduse otsa öelda: „Ega ma feminist ei ole muidu…“

Aga, olles vaadanud ka kukupai sissekande kommentaare, tahaks kangesti lisada, et mind ajab natukene palju turri seisukoht, et feministi mees on igal juhul jobu. Noh, et ega naine siis muidu millekski nii jubedaks ei lähe, kui peab ikka mageda mehe otsa sattunud olema, kes midagi ei oska ega tee.

Ma pigem arvan vastupidi. Nimelt, et üks korralik feministimees (selline, kellega aastaid koos elada, mitte paar ööd magada) on nimelt tark ja hakkaja. Selline, kellele saab selgelt silma vaadata ja tunda, et me oleme tõesti võrdsed. Sotsiaalselt, vaimuannetelt, vabaduse poolest.

Jumala eest, ma ei kujuta ette, et ma peaks meest nunnutama ja ninnutama ja emmetama. Riided selga ostma, töö ära tegema ja õlleraha päälekauba andma.

Aga ma ei kujuta ka ette, et mind peaks ninnutama ja nunnutama, elu läbi kätel kandma või kuldpuuris hoidma.

Võib ju olla, et mul on miski, mida saaks vennakompleksiks nimetada. Ses mõttes, et ma otsin elu läbi venda, keda mul pole olnud. Venda, kellega koos puude otsa ronida.

Aga ma tõesti tahan, et ma ei elaks mingi mehega koos, sest tema ei saa muidu hakkama, või siis mina ei saa muidu hakkama. Vaid et me tahaks teineteisega koos olla, sest nii on lihtsalt põnev ja mõnus ja armas.

Tahan sihukest vanameest, kellega õlg õla kõrval elust läbi kõmpida. Sõpra ja seltsimeest, kellega iga kell luurele minna, noh.

Ups! Mul nagu on ka sihuke majapidamises. (:

Entry filed under: feministi nurgake.

Sirje sünnipäeval ei söödudki lapsi 90% mõttetu elu

7 kommentaari Add your own

  • 1. kukupai  |  september 14, 2007, 7:37 p.l.

    Noh, mina võin öelda, et mul lihtsalt pole meest, miks, see juba teine teema. Jobu ta oli alles päris lõpus, oleme ausad. Aga selles olen nõus, et hakkamasaamiseks ei ole meest vaja, ikka inimest tahaks kõrvale. Sul jah on vedanud, tervitused Arnile ka.

    Vasta
  • 2. kukupai  |  september 14, 2007, 7:44 p.l.

    Ja tulge marsile (/kukupaike.blogspot.com/2007/09/mustsrkide-marss-tulekul.html) ka

    Vasta
  • 3. Nirti  |  september 14, 2007, 9:13 p.l.

    Mina arvan, et on vaks vahet võrdõiguslikkust taotleval naisel ja räuskaval rinnahoidjaid põletaval feministil.

    Samamoodi nagu inimene nimetks tolaks ja idioodiks naist, kes elaks koos mehi ülimateks pidava mehega (meenub Kibuvitsa novell “Sinine ime” kohe), peaksin mina siiralt jobuks neid mehi, kes elaks koos naisega, kes neid kohtleks kui alaväärset kõntsa vms.

    Aga ma ei tea ühtegi sellist räuskavat feministi õnneks ja Katit ka selliseks ei pea.

    Vasta
  • 4. ants  |  september 15, 2007, 3:12 e.l.

    Meesterahvana ja kauaaegse abielupartnerina arvan, et Katil on väga õigus. Las olla kasvõi eneseimetlemine, aga mina jobu ei ole!!!! Naine ja lapselapsed nimetavad mind küll väga suureks veidrikuks, aga see ei ole ju jobu? N’est-ce pas?
    P.S. Eks vist Arnigi ole natukene minu moodi? 🙂 Ühed ja samad geneetilised juured.

    Vasta
  • 5. hundikass  |  september 15, 2007, 9:15 e.l.

    aga mis on see teiste inimeste arutada, kellega ja kuidas keegi oma intiimelu elab !? Ühiskondlik kohus isiklike väärtuste üle?

    Jah, kollane ajakirjandus ja vaimuvaesed seltskonnad elatuvadki teiste suhetes tuhlamisest, mõistlik ja väärikas ei tunne vajadust sildistada teise inimese kaaslast jobuks ega tobuks, sest tal pole vaja toppida oma ninatarka nosplit võõraisse vahekordadesse.

    Vasta
  • 6. hundikass  |  september 15, 2007, 9:19 e.l.

    … nohh, ei saa ikkagi jätta kedagi jobuks nimetamata!
    Minumeelest on jobud ja ajukääbikutest klatšilõhvardid need, kes toimetavad EPL Elu24 veergu. Sealne elu on küll ajusurnute paradiis.

    Vasta
  • 7. Nele  |  september 15, 2007, 7:13 p.l.

    Sul on kohe täitsa vedanud, jah 😉

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

september 2007
E T K N R L P
« aug.   okt. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

