Kust sina süüa ostad? Räägi välja!

oktoober 1, 2007 at 10:10 e.l. 10 kommentaari

Söömine olla ainus töö, mis toidab. Sestap ei tohi seda küll unarule jätta. Samuti tuleb lobisemist, kulinaarsete naudingute kõrval järgmist olulist inimlikku rõõmu, au sees pidada.   

Igatahes tuletab sõber Larko meelde, et oleks aeg korralda järgmine söömaklubi istung. 

Teemaks pakume seekord “Kust sina süüa ostad. Ja mida?”

Kas kodumaist või välismaist, ökot või keemiat, poest või turult, kallilt või odavalt, jne, jne, jne?  

Kui ma Larkost õigesti aru saan, on Jaano Martin lubanud kõnelda toidu ostmisest kui rahakotiga hääletamisest (Kristiine Prisma näide), taluperenaine Liisu sellest, kuidas toidu tootmine ühes maamajapidamises käib ja mina ise sellest, miks ma, kui võimalik, ei osta oma toitu suurest poest, vaid pigem turult või kodukoha pisipoodidest. 

Kui keegi veel mingil konkreetsel toiduteemal kõnelda tahab, võite teada anda.

Mõistagi võib ka niisama liituda ja loba käigus temaatiliselt improviseerida.  

Söömaklubi toimumisajaks võiks olla reede, 12. oktoober, kell 19. 00. Vestlemisvahendiks ikka skype ja tehnilisi üksikasju võib taas tutvustada Larko. 

Kohtumiseni, söödikud! 

PS eelmise söömaklubi märkmed siin ja üle-eelmise omad siin.

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Kuidas ma kätega luuletamist õppisin Väikesed Tüdrukud Maailma Lõvikoopas

10 kommentaari Add your own

  • 1. kukupai  |  oktoober 1, 2007, 12:06 p.l.

    Oi, jube jama siis, et mul Skypet pole, aga ma uurin asja, äkki saan miskitpidi punti lüüa.

    Vasta
  • 2. Kati  |  oktoober 1, 2007, 12:09 p.l.

    sul läheb tegelt aint mikriga kõrvakaid (või mikrit ja kõrvakat) vaja, skype ise on lihtne paigaldada. ja kui läpakat kasutad, uuri, ega tal ole mikker sisse ehitatud. mul on ja ma sain sellest üsna piinlikul viisil teadlikuks.

    ma ootaks sind kõnelema küll. kohe väga 🙂

    Vasta
  • 3. Söömaklubi sööb edasi « Larko lobiseb (peegel)  |  oktoober 1, 2007, 12:52 p.l.

    […] sööb edasi Kati jõudis juba kõige olusisema järgmise söömaklubi istungi kohta välja kuulutama. Toimub sööming reede õhtul 12 oktoobril […]

    Vasta
  • 4. Larko  |  oktoober 1, 2007, 12:57 p.l.

    Kukupai, söömaklubi tehnilise nõunikuna saad minu käest vajadusel Skypega seonduvastes küsimustes abi küsida.

    Vasta
  • 5. kaja  |  oktoober 1, 2007, 9:20 p.l.

    jama kyll. ma ikka ja alati valel ajal vales kohas…joomaklubi ajal olin belglasega rakkes, ja nyyd jälle, iseenda synnaga…vanduda tahaks…
    aga söögi ostmine on oluline teema tõepoolest…
    Meie siin ostame valdavalt kahest oma tarbijaühistu (S-etukorti systeem) poest – Mestarin Herkku on selline pisem ja natuke eksklusiivsem paik, kust ka JVK koorekiht ostab, ja Prisma muidugi on selline lihtsa inimese kohta.
    Miks sealt? Lihtsalt kvaliteet on tortsu parem suitsulõhel…selline tobe ja proosaline põhjus…

    Vasta
  • 6. Ramloff  |  oktoober 2, 2007, 7:26 e.l.

    Mina ei teagi kas mul sedakorda on midagi huvitavat üldse ütelda, sest ma ostan süüa reeglina kõige lähemast kauplusest või sellest poest, mis tee peale ette jääb ning reeglina toiduaineid, millega olen harjunud. Kuna ma pole teab mis hea kokk ja süüa teha mulle ei meeldi, siis ostan tihti kulinaarist sooja toitu või poolfabrikaate, mille puhul piisab lihtsalt soojakstegemisest. Üldiselt püüan raisata söömisele nii vähe aega kui võimalik, sest ega mulle eriti süüa ei meeldi, ehkki mu figuuri järgi võiks oletada vastupidist.

    Vasta
  • 7. Kati  |  oktoober 2, 2007, 7:35 e.l.

    kaja,
    eks me paneme pärast miskit kirja ka, et need, kes ei saa pläkutada, ka päris ilma ei jääks.

    Vasta
  • 8. kaja  |  oktoober 7, 2007, 5:24 p.l.

    tore, head isu siis ja mõnusat olemist:)

    Vasta
  • 9. Larko  |  oktoober 7, 2007, 5:34 p.l.

    Tegelikult tahaks ükskord katsetada ka sellist rakendust mis lubaks istungi täies mahus salvestada ja veebis üles panna. Eeldaks aga nii mikri kui veebikaamera olemasolu. Võib-olla räägin sellest täpsemalt reedel.

    Vasta
  • 10. Õhtul sööme « Larko lobiseb (peegel)  |  oktoober 12, 2007, 6:29 e.l.

    […] Jutuks tuleb toidu soetamisega seonduv, sealhulgas ka toidu tootmine. Sellest rohkem Kati juures. […]

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

oktoober 2007
E T K N R L P
« sept.   nov. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

