Kirjandusmeem, natuke kommenteeritud

oktoober 3, 2007 at 12:00 p.l. 15 kommentaari

Abele alustas, Ramloff jätkas. *  Ma siis võtan ka matti.

Meemi süteem on (kes veel ei tea) järgmine: siin on 106 raamatut, mida saidil Library Things on kasutajate poolt kõige rohkem märgitud „mitteloetuks”.

Rasvasena märgi, mis on loetud, kursiivis need, mida alustasid, aga ei suutnud lõpetada ja kriipsuta läbi need, mis ei meeldinud.M õnes kohas pidasin vajalikuks kommentaari juurde kirjutada.

Jonathan Strange & Mr Norrell
Anna Karenina
Crime and Punishment  täiesti talumatu lektüür nagu kõik muugi samalt autorilt
Catch-22
One hundred Years of Solitude

Wuthering Heights
The Silmarillion
Life of Pi: A Novel
The Name of the Rose
Don Quixote
Moby Dick
Ulysses
Madame Bovary
The Odyssey – seda ja kõiki järgmisi nimekirjas esinevaid eeposi pole küll olnud kunagi plaanis kaanest kaaneni läbi lugeda, ongi teisi nii kooli jaoks lapatud.
Pride and Prejudice
Jane Eyre –
nii kümneaastasele mulle meeldis küll, kas nüüdki, on kahtlane
A Tale of Two Cities
The Brothers Karamazov
Guns, Germs, and Steel: The Fates of Human Societies
War and Peace
Vanity Fair
The Time Traveler’s Wife
The Iliad
Emma
The Blind Assassin
The Kite Runner
Mrs. Dalloway
Great Expectations
American Gods
A Heartbreaking Work of Staggering Genius
Atlas Shrugged
Reading Lolita in Tehran: A Memoir in Books
Memoirs of a Geisha – leitud ja loetud hilisöise ja väga unise tunnikese jooksul ühes Riia hotellis, ei oska seetõttu öeldagi, kuidas meeldis. Nagu näha mitte nii palju, et hiljem oleks viitsinud veel lugeda.
Middlesex
Quicksilver
Wicked: the Life and Times of the Wicked Witch of the West
The Canterbury Tales
The Historian: A Novel
A Portrait of the Artist as a Young Man
Love in the Time of Cholera
Brave New World
The Fountainhead
Foucault’s Pendulum – kõige põnevam Eco raamat mu meelest, vähemalt neist, mis mulle näppu on jäänud
Middlemarch
Frankenstein
The Count of Monte Cristo lapsepõlves oli ikka vaimustus, eriti pärast filmi vaatamist
Dracula

A Clockwork Orange – ei suudagi otsustada, kas tahan edasi lugeda
Anansi Boys
The Once and Future King
The Grapes of Wrath
The Poisonwood Bible: A Novel
1984
Angels & Demons
The Inferno
The Satanic Verses – aga tahaks lugeda küll
Sense and Sensibility
The Picture of Dorian Gray
Mansfield Park
One Flew Over the Cocoo’s Nest
To the Lighthouse – pooleli pikemat aega mitte ei meeldiks, vaid see on liiga masendav, et sunida end edasi lugema
Tess of the D’Urbervilles
Oliver Twist  – kunagi ei meeldinud kohe raasugi, nüüd tundub juba, et täitsa OK
Gulliver’s Travels
Les Misérables
The Corrections
The Amazing Adventures of Kavalier and Clay
The Curious Incident of the Dog in the Night-time
Dune
The Prince
The Sound and the Fury
Angela’s Ashes: A Memoir
The God of Small Things
A People’s History of the United States: 1492-Present
Cryptonomicon
Neverwhere
A Confederacy of Dunces
A Short History of Nearly Everything
Dubliners
The Unbearable Lightness of Being – miskil hetkel oli mulle kuidagi väga oluline
Beloved
Slaughterhouse-Five
The Scarlet Letter
Eats, Shoots & Leaves
The Mists of Avalon
Oryx and Crake: A Novel – natuke nagu tahaks lugeda ja natuke nagu kardan ka. Atwood üldiselt meeldib mulle, aga pelgan selle raamatu olevat kuidagi liiga ulmelise
Collapse: How Societies Choose to Fail or Succeed
Cloud Atlas – üks ilusamaid raamatuid üldse, mis viimase paari aasta jooksul pihku sattunud
The Confusion
Lolita
Persuasion
Northanger Abbey
The Catcher in the Rye
On the Road – võiks mu poolest olla talumatu igavuse võrdpilt
The Hunchback of Notre Dame
Freakonomics: A Rogue Economist Explores the Hidden Side of Everything
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry into Values
The Aeneid
Watership Down
Gravity’s Rainbow
The Hobbit
In Cold Blood: A True Account of a Multiple Murder and its Consequences
White Teeth
Treasure Island
David Copperfield
The Three Musketeers

__

* Ramsukas on viitsinud ka nats pealkirju tõlkida, mis on abiks neile, kes kõike siin nimekirjas olevat inglise keeli ära ei tunne

Entry filed under: meem.

Millal siis on inimene liiga vana … Mõnikord tahaksin ma surra vanamehena

15 kommentaari Add your own

  • 1. Liis  |  oktoober 3, 2007, 12:25 p.l.

    Urh, On the Road? Kerouaci oma? Igav?

    Vat mina ei suuda aru saada, KUIDAS keegi suudab SEDA igavana näha 😀 Mul läks ühe ropsuga.

    Samas – Dharma Bums on see, mis ei edene ega edene…

    Vasta
  • 2. Kati  |  oktoober 3, 2007, 12:32 p.l.

    Liis, just.

    A see on vist ka nihuke raamat, et meeldib või ei meeldi. vahevariante pole. Mul ntx üks kolleeg fännab seda ja teine leiab nagu mina, et surmigav.

    Vasta
  • 3. abele  |  oktoober 3, 2007, 12:34 p.l.

    tjah, ma olen ka mingeid lõike lugenud “on the roadist”. igav mitte ei tundunud. oleks mul see paar päeva vaba olnud, vist oleks läbi lugenud küll.

    Vasta
  • 4. Punane Hanrahan  |  oktoober 3, 2007, 3:17 p.l.

    Vat mul pole mõtet seda meemi teha, sest tulemused kattuvad Kati omadega pea sajaprotsendiliselt.

    Vasta
  • 5. heli  |  oktoober 3, 2007, 7:06 p.l.

    Hüljatud mulle meeldis.
    Angela tuhk on väga hea raamat, soovitaksin lugeda igaühel. Ühtpidi masendav teema, aga nii helgelt kirjutatud, et paned raamatu käest ja jube hea tunne on hinges.

    Vasta
  • 6. notsu  |  oktoober 4, 2007, 12:29 e.l.

    A neist lugemata asjadest soovitan soojalt püsse ja pisikuid ningk mistahes Jane Austinit, suurepärast väikeste asjade kirjanikku.

    Vasta
  • 7. ellom  |  oktoober 4, 2007, 11:38 e.l.

    maitsed on ikka neetult erinevad . . . ma olen šokeeritud et Catcher in the Rye saab mitte meeldida. absoluutsete lemmikraamatute hulgas (kuigi franny ja zooey on veel kõrgemal kohal). Ja Hüljatud meeldib ka väga väga.
    Kerouac on minu jaoks pretensioonika halva stiili kehastus. ei mõista tema fenomeni sugugi.
    ahjaa, ühinen Angela Tuha soovitusega, taastas usu kirjandusse, ainulaadne raamat. järjed kahjuks enam mitte . . .

    Vasta
  • 8. Kati  |  oktoober 4, 2007, 11:50 e.l.

    angela tuhk hakkab mind juba väga huvitama, kui talle nii palju soovitajaid tekkib.

    Vasta
  • 9. ellom  |  oktoober 4, 2007, 11:55 e.l.

    no siis on hästi kui liigne soovitamine eemale ei peleta 🙂 minuga vahel juhtub nii.

    Vasta
  • 10. Kati  |  oktoober 4, 2007, 11:56 e.l.

    minuga vahel ka. aga siinsed soovitajad tekitavad mus mõneti usaldust 🙂

    Vasta
  • 11. Kirjandusmeem « N¤erev l¤ps  |  oktoober 4, 2007, 1:48 p.l.

    […] Thursday October 04th 2007, 16:47 Filed under: Kirss tordi peal Abele alustas, Ramloff jätkas. Kati võttis ka matti ja mina ei saa mitte vaiki […]

    Vasta
  • 12. ants  |  oktoober 5, 2007, 2:07 e.l.

    Mulle oli suuresti üllatav, et suur hulk noori daame Eestimaal saadab Dostojevski kuu peale 🙂

    Vasta
  • 13. Larko  |  oktoober 7, 2007, 4:24 p.l.

    Mina seda teha ei jaksa, vähemalt esialgu. Pealegi oleks mu nimekiri veidi kummaline, kuna teatavad teosed on lugemata erilisel põhjusel. Näiteks et ei taha filmist jäänud muljet rikkuda. Ja vene klassikud pooleli sest otsustasin nende juurde tagasi pöörduda kui vene keel selgeks saadud. Paistab aga et mitte kunagi ei saagi.

    Vasta
  • […] klassifikatsioon meenus mulle, kui vaatasin taas blogosfääris levivaid raamatumeeme, mida kord küll juba täie tõsidusega teinud olen, ja tundsin, et pooltel (eee..eeeps, vist rohkematel) juhtudel peaks leotud raamatu märkima […]

    Vasta
  • 15. Rebecca Nathan  |  august 14, 2014, 11:20 e.l.

    Tere, olen proua Rebecca Nathan Florida USA ja tõesti tahan tänada Jumalat nii palju teeb mind puutunud hr Zhang kaaslane laenu pärast kolm korda ja on olnud scammed võltsitud laenuandjad, oma võimalusi oli väga lihtne ei ole krediidi kontroll no cosigner ei ole täiendavaid tagatisi ning vaid 3% intressimäära, ja esimesel ei ole kunagi õpetanud läbimurded sest olen olnud scammed Fake laenuandja usaldusväärne ja raske neid uskuda .. Aga usaldus Jumala ja leida neid ja ja Saate oma laenu saada. Annavad laenusumma aastal ja valuuta.Nimi Laenu Firm on Jumal on hea kiirlaenu ettevõttes ja kostub Soovitage keegi seal thatâ Vajad laenu kontaktide kaudu neile E-post: is.zhangloancompany@gmail.com or..zhangloancompany @ yahoo.com

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

oktoober 2007
E T K N R L P
« sept.   nov. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

