Eesti keel ja mehemeel, või mis? Fui! Vastik!

oktoober 14, 2007 at 3:20 p.l. 12 kommentaari

Laupäeva hommik Paldiski-Tallinn rongis. Keilast tuli peale neli purupurjus jõmmi. Hetkepärast oli tunne nagu lavastataks vagunis uut kultusfilmi „Tulnukas 2 ehk Valdise naasmine“. Purjus jauramine, pudelikolin, kõikmõeldavad suguroppused. Ikka valjult üle rongi. Hea, et ei oksendatud.

Üks vanemapoolne väga viisakas proua tegi siis jõmmidele märkuse, et äkki nad ei lärmaks nii jubedasti. Paraku ta tegi seda vene keeles.

Vastuseks oli mitmehäälne ilkumine teemal, mis sa vanamutt mölised, õu, kuule, räägi meiega eesti keeles, kui eesti keeles ei räägi, siis ära räägi üldse, ähähäääöööää.

Mina, kes ma ju ei kannata kui inimesi mõnitatakse, eriti kui seda teevad mingid kollid, kes ise hädavaevu inimkonna hulka klassifitseeruvad, ei pidanud vastu, ja urahtasin neile, et ma ütlen nüüd sulaselges eesti keeles, nad võiksid vait jääda ja ruttu, sest, ikka sulaselges eesti keeles, neid on väga nõme kuulata.

Kae imet, jäidki tasa, nii kümneks minutiks. Ju siis polnud sihuke reaktsioon mõnelt „õigelt eestlaselt“ neile just ootuspärane.

Aga mul tegelikult on siiamaale piinlik ja paha ja nagu hämming ka.

Mis need jubedad jõmmid tõega arvavad, et kui nad oskavad eesti keelt, mis küll piirdub nende puhul muidu kesise ent roppusterikka sõnavara ja halva diktsiooniga, tõstab neid muust inimkonnast kilomeetreid kõrgemale ning vabandab kõiki sigadusi? Ja miks nad, tolkamid, arvavad, et keel, mida nad võiksid armastada, on sobilik teiste alandamiseks? Mis õigusega nad seda keelt ennast nõnda alandavad?

Ja ma mõtlen, et eks ole ikka ilusad inimesed, tõelised riigi ja rahva visiitkaardid, mehemeele kehastajad. Võeh! Milline küll on kõige õelamat kibestunud irooniat väljendav emotikon, ma vajan seda siia.

Entry filed under: elu (pole vajagi osta), sotsiaalne närv.

Ära osta supermarketist, mine turule! Meestetööd ja naistetööd – kas need on olemas?

12 kommentaari Add your own

  • 1. nimega nimeta  |  oktoober 14, 2007, 7:22 p.l.

    Sellise “mehemeele” kandjaid on paraku iga rahvuse hulgas. Kesine lohutus, aga nii see on.
    Ja see on hää, et ütlesid neile sulaselges eesti keeles. Kui nad selle peale vait jäid, siis ei olnudki ehk veel liiga ära jõmmistunud.

    Vasta
  • 2. kukupai  |  oktoober 14, 2007, 7:53 p.l.

    Emotikoniks pakun 8oI mul msn-s on teisi ka, aga pildina ei anna koppida siia.
    Aga ma millegipärast arvan, et need tüübid sellepärast ka olid eriti rõvedad, et nad arvasid, et keegi nende jutust aru ei saa.

    Vasta
  • 3. Kati  |  oktoober 15, 2007, 7:44 e.l.

    nimega nimeta,
    ma tean, et on iga rahav hulgas. kord olen end sarnase suhtumisega prantsuse politseinike peale peaaegu liilaks vihastanud, ntx.
    aga, mis parata, nn omade pärast on ikka enam häbi kui võõraste. 😦

    Vasta
  • 4. nimega nimeta  |  oktoober 15, 2007, 8:20 e.l.

    See on küll tõsi, et kui võõraste peale võib lihtsalt vihastuda, siis omade pärast hakkab häbi.

    Vasta
  • 5. T.K  |  oktoober 15, 2007, 8:51 e.l.

    Mis õigusega sina neid kirud?
    Eesti rahvast viivad sellised mehed edasi, sest neil on naised ja lapsed. Lastetutel vasakintellektuaalidel ja pedeilutsejatel pole õigust neile mingeid etteheiteid teha.

    Vasta
  • 6. Kati  |  oktoober 15, 2007, 8:56 e.l.

    ma usun, et tohin neid kiruda korraliku seaduskuuleka inimesena, kes kõneleb neist märkimisväärselt paremat eesti keelt 🙂

    muide, kui ma oleksin nats või midagi, siis ma ehk ütleksin, et selliste ajudeta räuskamite geenide levik on kindlasti eesti rahvusele ohtlik ja küsiksin ehk, kuidas seda piirata. kuna ma aga olen see nõme vasakintellektuaal, siis ma nii ei ütle.

    sobib?

    muide, ma ei näinud neil küll ühtki naist ega last olevat. seega ega ma tea kas ja kui palju neil neid on. kust sina tead?

    Vasta
  • 7. notsu  |  oktoober 15, 2007, 10:13 e.l.

    Lisaks sellele kahjustavad sellised tegemised joomisega oma geneetilist materjali, nii et võime neile etteheiteid teha mis koliseb.

    Vasta
  • 8. notsu  |  oktoober 15, 2007, 10:13 e.l.

    *tegelased.

    Vasta
  • 9. taliesintoomas  |  oktoober 15, 2007, 10:15 e.l.

    Kaks sõna: masside mäss

    Vasta
  • 10. ahaa  |  oktoober 15, 2007, 1:36 p.l.

    T.K
    siuksed olendid pole kahjuks mehed, vaid meessoost nõmedikud. teatud vanuses ilmselt kõlbmatu genofondiga ka. aga noh, eks loomad vii ka sugu edasi… igavene au neile selle eest 😛

    Vasta
  • 11. kaja  |  oktoober 15, 2007, 9:24 p.l.

    egas mudu keegi tark mees öelnud, et matsid jäävad matsideks…olgu see keel neil siis milline tahes…

    Vasta
  • 12. luize  |  oktoober 16, 2007, 11:30 e.l.

    Muidugi on häbi. Ja peabki olema. Mul on ka. Iga kord kui ma selliseid näen.
    Jõmmidel tõenäoliselt ei olnud OMA rahvusest küll sooja ega külma, ainus mis neile seekord pähe kargas, oli TEINE rahvus. Ja sa tegid väga õieti, et nad paika panid.
    Sihukest käitumist ei õigusta mitte miski. Mitte ühegi rahvuse puhul. Ja annaks jumal, et taolisi ajukääbikuid ringi ei jõlguks.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

oktoober 2007
E T K N R L P
« sept.   nov. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

