Second hand puberteedi pealetung

november 13, 2007 at 4:09 p.l. 11 kommentaari

Mida vanem eit, seda roosam kleit. Seda ütlemist olete te ju ometi kõik kuulnud. Ma hakkan uskuma, et see võib tõsi olla. Või peaaegu tõsi. Sest otse roosat ma ei igatse, aga muidu on vist küll teine noorus tulnud või midagi. 

Algas kõik sellest, et tundsin ühtäkki pöörast kirge pea punaseks värvida. Punapea olen ma, tõsi küll, varemgi olnud, aga viimati nii kuus aastat tagasi.  

Nüüd aga veeretasin seda punast mõtet, kuni asja ära tegin. Takkapihta lubasin juuksuril end lõigates igatpidi närida ja salgutada. 

Siis käisin laenulapsega lastefilmi vaatamas. “Kuhu põgenevad hinged”. Oli film muidu, mis ta oli, aga see tuletas meelde, et mul on kuskil sahtlis mitu kenakest pentagrammi. Üks on eriti ilus ja edev, sihuke sinipunahõbedane. Hullult tahaks selle endale külge riputada. Kuigi päris tööle tulla ma vist pentakas kaelas ikka ei julgeks.

Või ehk polegi asi nii väga julgemises. Pigem selles, et ma ei viitsi selgitada, et mul isiklikult ei tulene selle asjanduse kandmine satanismist. Hoopis natuke teisest asjast. Aga vabal ajal ilmub vist mõni edevpentakas mulle varsti kaela küll. 

Kõige viimaseks tundsin aga eelmise nädala lõpul koledat kirge taas musta huulepulka kasutada. Selline oli mul viimati…oi, ammu. Must küünelakk mul juba on. See tuli kuidagi märkamatult.  

Igatahes mulle tundub, et kui ma nüüd osadest tervikpildi kokku panen, vaatab mind peeglist tüdruk, kes oli seal viimati EKA teisel kursusel või nii.  

Ühest küljest, kolmkümmend pluss naisterahvas võiks ju kuidagi mingile soliidusele lähenema hakata, eksole. Teisalt, kuram, ei viitsi nagu. Ikka mingi täielik second hand puberteet on korraga peale tulnud.  

Mnjah, vana eit aga varsa aru, ütleb ju ka rahvasuu. Tuleb seegi tõeks tunnistada. 

Huvitav ainult, kas ma olen ainus, kes niimoodi imelikuks keerab või on teised inimesed kolmekümne ümber midagi samalaadset läbi elanud?

Pilt on pelgalt illustratiivne ehk see ei ole mina. Veel. Leidsin ta siit.

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Kati+Matti= 20 aastat NB! Söömaklubi jääb täna ära

11 kommentaari Add your own

  • 1. Siiri  |  november 13, 2007, 5:38 p.l.

    Ma vahel punun endale kaks patsi pähe, siis ei lähe juuksed väga sassi, kui rattaga näiteks sõidan. Ja ma olen juba 40. Alguses küsisin mehe käest igaks juhuks, et kas nii ikka sobib. Ta ütles, et muidugi sobib. Ma näen patsidega välja täpselt ” I’m Inga from Sweden”. Kevadel ilmusin kooli ka korraks patsidega, mispeale 18-aastane Carlos teatas, et ma olevat nüüd 10 aastat noorem. Mul korraks tuli tunne peale, nagu oleks ilulõikust katsetanud 🙂

    Vasta
  • 2. kukupai  |  november 13, 2007, 6:16 p.l.

    eheh, ma küll ei viitsi igapäevaselt mõelda, kas ma ikka eakohaselt soliidne välja näen. Just niisugune, kuidas parasjagu mugavam ja tuju on, Ja punapea olen ma juba aastaid ja roosat kannan kah vahetevahel. Keegi pole kobisenud (siiani)

    Vasta
  • 3. nimega nimeta  |  november 13, 2007, 9:31 p.l.

    Teine noorus on nämma. 🙂
    Ma olen ka mõelnud igasugu muutustele, et värviks pea punaseks ja riputaks omale mingeid edevaid kulinaid ümber ja viskaks värviliste tuttidega salli seitse keerdu ümber õlgade ja… aga kunagi pole nii palju aega, et oma väljanägemisele mõelda.
    Aga kui ma kodus patside ja kirju mustlasseelikuga ringi käin, siis mu laste hilisteismelised sõbrad veavad aegajalt kihla, et ma olin varemalt hipi. Tööle ma ilmselt sellisena siiski minna ei saaks, see tekitaks liiga palju furoori. 😀

    Vasta
  • 4. kaja  |  november 13, 2007, 9:35 p.l.

    heh mulle tundub juba bammu, et hingelt olen palju noorem kui mu 18 aastane tytar, ja kui keha möödud oleks vöiksemad, kyll siis riietega ka mängiks

    Vasta
  • 5. myself  |  november 13, 2007, 10:02 p.l.

    see soliidsus sõltub minul näiteks päevast. mõni päev olen vabalt soliidsem, aga minu puhul ei tähenda see küll kostüümi. mul polegi sellist asja!
    aga teinepäev panen punased sukkpüksid ja punase nahkmantli, ajan punased juuksed harali ja lasen mööda linna ringi. patside jaoks on hetkel karvad veidi lühikesed jälle.
    mehed pakuvad mulle tüüpiliselt 28 aastat vanuseks ja kui kuulevad mu tegelikku vanust, mis on kusagil 35-40 vahel, siis arvavad, et ma teen nalja.
    kindlasti olen ma oma riietuses hetkel märksa julgem, kui ajas mõni aasta tagasi.
    nii et – way to go!

    Vasta
  • 6. marilux  |  november 13, 2007, 11:35 p.l.

    Teine noorus on lahe! Mees naerab, et ma olen vist oma hinge saatanale müünud, et juba 10 aastat üldse ei vanane. 19 aastase tütre riideid kannan lausa hea meelega. Sünnipäevaks soovisin chopper tüüpi mootorratast ja saingi. Nüüd on lausa lust ringi tiirutada ja noori mehi piiluda. Üldse ei tunneta oma vanust, ainult siis kui mõni lastest on haigeks jäänud ja vaevleb kõrges palavikus, vat siis tunnen suurt muret ja mõistan oma tegeliku vanust.

    Vasta
  • 7. Kati  |  november 14, 2007, 9:05 e.l.

    näed siis, ei olegi ainuke loll 🙂

    tegelikult, teatavat soliidsust naudin ma küll, aga sel peba mingi kiiks külges oleam. kui mitte muud, siis peab see viimase peal soliidne olema. ehk mitte niisma kostüüm vaid mulle õmmeldud rätsepakostüüm, kui juba.

    kübaramaniakk olen ka.

    samas esineb ka mingeid “ainult ühede teksadega võiks käia” periood.

    aga praegu, jah, on miski gootivaimustus pigem

    Vasta
  • 8. juurak  |  november 14, 2007, 10:31 e.l.

    mnjaaa. minul vist esimene noorus alles kestab. ja järjest hullemaks läheb. pidin oma välimusega siinse väikelinna tänavapilti ergastama (on mitmed mulle öelnud). aga roosas ei hakka ma kunagi käima (vähemalt mitte vabatahtlikult).

    aga vahva, et julged ja ära teed. edu.

    ps. gooti ruulib 😀

    Vasta
  • 9. Rents  |  november 15, 2007, 8:49 e.l.

    Mind häirib vanemate (vanem= vanem kui mina ehk siis 21,5 ja peale) eitede puhul ainult see sama asi, mis häirib mind 16 aastaste tüdrukute puhul – see, kui nad avalikes kohtades totralt kihistavad, kõva häälega mobiiltelefoni edvistavad jms viisidel (lärmakalt ja teisi segavalt) lolli mängivad. Kõik ülejäänu on väga pro 🙂

    Vasta
  • 10. Rents  |  november 15, 2007, 8:51 e.l.

    krt
    see eit ei olnud nüüd küll solvavalt mõeldud, lihtsalt lipsas sisse (no ma tõesti kasutan seda ka 16 aastastest rääkides, no offence)

    Vasta
  • 11. Kati  |  november 15, 2007, 9:39 e.l.

    noh, eit on muidu täitsa ok sõna 🙂
    ma ütlen vahel endagi kohta.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Inimestele meeldib

Kalender

november 2007
E T K N R L P
« okt.   dets. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

