NB! Söömaklubi jääb täna ära

november 16, 2007 at 1:58 p.l. 7 kommentaari

Head sõbrad, täna õhtuks oli meil plaanitud virtuaalne söömaklubi ja jutustamine teemal “Kas Eestis on hea elada.” Paraku mängis elu meile väikese vingerpussi ehk siis ootamatute asjaõienduste tõttu oleme sunnitud seekord söömaklubi ära jätma.

Kindlasti me korraldame selle klubiõhtu just sel lubatud teemal nii pea kui võimalik ja anname teile kõigile uuest ajast aegsasti teada.

Praegu aga vabandage meid.

Siiralt Teie väike nõid, kes hetkel kõneleb häbematult ka Larko eest, st ma ei ole mitte lolliks läinud ega kõnele iseenesest meietades. 🙂

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Second hand puberteedi pealetung Miks on igal Eesti peol oma natsisiga?

7 kommentaari Add your own

  • 1. Ott  |  november 16, 2007, 2:24 p.l.

    Tegelikult ma loen sinu ajaveebi mingi paar kuud juba.

    Aga nüüd tekkis küsimus, mis asi see söömaklubi on.
    Ma olen ennem ka sellest lugenud aga ei ole küsinud, mis see on.

    Vasta
  • 2. Kati  |  november 16, 2007, 2:52 p.l.

    ott
    söömaklubi sündis kunagi, kui mina kirjutasin, et üksi on kurb süüa ja Larko ütles, et seepärast ta arvuti taga sööbki, et nagu seltskonnas olla.

    siis me lõõpisime natuke, kuni sündis tõsine mõte koos arvuti taha istuda ja süüa.

    tegelikkuses on sest küll enam jutu- kui söömaklubi saanud.

    nimelt saame nii umbes kord kuus skype´i vahendusel kokku ja katsume vestelda mingil teemal. oleme rääkinud revolutsioonist, rollidest elus ja netis, söögi ostmisest, tasuta lõunate võimalikkusest.

    seekordne klubijutt pidanuks olema viies.

    aga küllap me varsti jõuame selleni, eks tule ja kuula siis, kui huvi on. ja räägi kaasa ka.

    ahjaa, kokkusajate ring on täitsa vaba, kes aga tahab, liitugu. aint mina ja Larko oleme sihuke raudvara olnud 🙂

    Vasta
  • 3. lishu  |  november 16, 2007, 3:20 p.l.

    kurb jah, plaanisin küll õhtut huvitavate inimeste ja söögi ja muuga, aga vääramatu jõud…meeldiv kuulda teie hääli edaspidi siis kunagi, ON kena teie seltskonnas olnud olllla, aitäh

    Vasta
  • 4. Kati  |  november 16, 2007, 3:23 p.l.

    oi, lishu, sina oled ju ka vist raudvara olnud, kui ma ei eksi. (:

    Vasta
  • 5. Author  |  november 16, 2007, 5:40 p.l.

    kurb jah, ma isegi sain oma körvaklapid tööle (tehniline idioot nagu ma tegelt olen…), aga siis ikka jrgm kord.

    Vasta
  • 6. Author  |  november 16, 2007, 5:40 p.l.

    autor on tegelt kaja 🙂

    Vasta
  • 7. Ott  |  november 18, 2007, 2:25 p.l.

    Skype saan ilusti kasutada ja täitsa huvi tekkis.

    Saad anda kuidagi märku, kui söömaklubi roomab laua taha sööma?

    Sest siis tean, millal olen ka kohal.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

november 2007
E T K N R L P
« okt.   dets. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

