Puder ja kapsad In Boili peas?

november 27, 2007 at 10:48 e.l. 8 kommentaari

“Igasugune mimikri, mingite rollide ja värvide võtmine on selle kurva seisu tagajärg, et ei osata olla loomulik. Pseudogrupeerumine emodeks ja punkideks, trääänsideks ja drääägideks  on tingitud sellest, et loomulikkust ei ole ja käsu peale ei tule.”  

In Boil kõneleb Kroonikas, kuidas ta heteroparaadi korraldab. 

Jumala eest, mul pole tema paraadi vastu midagi. Korraldagu. Ma olen ikka öelnud, et meeleavaldamise õigus on demokraatias elementaarne.  Lahe, kui keegi seda ka kasutada taipab. 

Aga seesinane arvamusavaldus näitab küll, et lugupeet härra peas valitseb suuremat sorti segadus (mulgipuder makaronidega, nagu ERKI sööklas vanasti). Sest kuidas, jummel hoidku, käivad ühte patta suvalised popp-kultuurilised nähtused ja kellegi seksuaalne orientatsioon?

Igatahes minul, paha ja õel, nagu ma vist olen, sigib küll küsimus, et ega vanameister ei tunne, et hakkab moest ära minema ja ajast maha jääma, ning ega see ei ole lihtsalt niisugune viinamarjad on tänapäeval kole hapuks läinud jutt? 

Entry filed under: mõte kiusab.

Prostituutidest ja usklikest, ühe ajakirjandusliku visiooni valgel Kuidas teha komplimente, mida saab vastu võtta

8 kommentaari Add your own

  • 1. luize  |  november 27, 2007, 11:05 e.l.

    Kahtlused võiksid olla põhjendatud, kui sa seda lauset pisut kontekstist välja ei ole rebinud. Vanameister vihjas pigem sellele, et siginenud on arusaam, mille tõttu sisu on vähem oluline kui välimine, ehk siis ilma lilla suundumuseta meesjuuksuriks ei saa. Ja seetõttu tõmbavad maskid pähe ka need, kellel sisemist soovi ei ole. Emod ja träänsid siis seetõttu, et paistavad välja, eristuvad.

    Ega InBoili arvamus paljudele ei meeldi. Aga ega ta sellepärast arvamata ei jäta. Kuulsuse puudumine pole teda minu teada küll kunagi ärevile ajanud. Teine asi on muidugi Tartu asju pealinnast vaadata. Ehk on sinu arvamine sellepärast selline.

    Vasta
  • 2. Kati  |  november 27, 2007, 11:39 e.l.

    nojah, ma heameelega lingiks kogu loole, kui see võimalik oleks, et saaks konteksti ka näha. kroonika kodukas on aga ses osas lootusetu. pole ju, millele linkida.

    tõsi ta on, et eelneb jutt teemal kui tahad andeka mulje jätta, anna mõista, et oled gei.

    aga minu meelest just siit tulebki pudru ja kapsad värk.

    sest järgmises tsitaadis on emod ja pungid platsis. emod ja pungid, vabandage, ei ole sama, mis geid. esimesed on nimelt kultuuriliikumised, geiks olek on geneetiline värk.

    ka ei saa öelda, et neid seltskondi ühendab soov välja paista või eristuda. küllalt on geisid, kes ei soovi üldse kuidagi silma või välja paista. soliidsed inimesed, hallid hiirekesed, mida iganes. nagu heterodki.

    kolmandast küljest, mis puutub nüüd eristuvatesse subkultuuridesse, siis miks nende eristumine paha on? miks ei või?

    ega in boil ise ka harju keskmine ja viisakas silmpaistmatuke invetseerimispankur ole. miks siis tema eristumine on OK ja loomulik, aga teiste oma on paha ja ebaloomulik?

    no see ju kõlab nats nagu hapud viinamarjad, või mis?

    Vasta
  • 3. Kati  |  november 27, 2007, 11:44 e.l.

    ja lisaks, seesama jutt, et tahad, et sind andekaks peetaks, jäta endast gei mulje, on ju tegelikult rumal ja vale.

    miks sellist siis ajada? kas selleski ei peitu teatav kadedus või kibestumus?

    Vasta
  • 4. luize  |  november 27, 2007, 1:37 p.l.

    Muidugi on see rumal ja vale, sellele InBoil viitabki. Ja muidugi on geisid, kes ei soovi välja paista (muide, ma arvan et neid on rohkem kui neid teisi), aga need siis ei paista ka. Paraadile minejad aga paistavad.
    Ei ole siin mingit kibestumist. Pigem reaktsioon, ma ütleksin. Sinu reageeringust ma aga järeldan, et sulle on muusikust paha mulje jäänud?

    Vasta
  • 5. Kati  |  november 27, 2007, 2:51 p.l.

    ma ei tea, mina lugesin välja, et mees arvab, et ongi nii, et esine aga (liba)geina ja maailm on valla ja üritab sellise olukorraga siis võidelda. mis minu meelest on üsna jabur võitlus, sest ei ole ju nii tegelt. muidugi jääb võimalus, et ma sain lihtsalt valesti aru.

    mis paraadi puutub, siis mäletatavasti käisin ma ka. no ei paista ma seepärast ülejäänud aasta kuskilt rohkem välja ega saa ka paremaid töökohti.

    aga halb mulje? noh, mõneti ehk jah.

    võta või seesama paraadimõte. iseenesest oleks ju lahe, kui inimene teeks mõnusa ürituse, et lilled ja armastus jne. ürituse, mis oleks mitte millegi vastu, vaid poolt ja eest, nagu ta ise lubab.

    aga siiski kogu jutt on seal ümber ikka, et kõik on pahad ja ebaloomulikud jne. noh, reaktsioon, nagu sinagi ütled. aga milleks ja mille peale selline valuline reaktsioon?

    jääb natuke nagu sellise mulje nagu omal ajal respublikaanid, kes mu meelest ei teinud niivõrd oma parteid kuivõrd savisaare vastast parteid. aga teha midagi ainult millegi vastu olemiseks, ei sümpatiseeri mulle eriti.

    muidugi, ma ei tunne inimest isiklikult ja ma annan endale suurepäraselt aru, et mul pole vähimatki õigust teda mingi ühe-kahe mõtteavalduse pärast kuidagi põhjalikult sildistada. st ma ei katsugi väita, et minu mulje on mingi puhas tõde.

    Vasta
  • 6. rojukene  |  november 27, 2007, 10:08 p.l.

    Eh. Nii palju kui mina temaga kunagi kokku puutunud olen, peab ta end Jumala kingituseks naistele. Kummaline on muidugi asjaolu, et seesugune lähenemine paljude naisisikute peal töötab ka… Võib-olla tunneb ta lihtsalt, et ta sarm pole enam endine ning seetõttu tekibki vajadus endale (ja soovitavalt ka paljudele teistele) midagi tõestada? Ei tea, ei suhtle, ei huvita. Aga noh, üldiselt ma tema jutte liiga tõsiselt ei võtaks. Ta on varemgi igasuguste kummaliste avaldustega välja tulnud, millest nii mõnigi on olnud mulle teadaolevate andmete põhjal lausvale oma ego upitamiseks naissoo esindajate hulgas, ikka stiilis “vaadake ometi, milline suurepärane isane ma olen – püüan kuule hammastega ja närin neid hommikusöögiks…”

    Vabandust, kui kellegi tundeid riivasin. Artiklit pole ma kah lugenud. Lauljana on ta suurepärane, aga ülejäänud osas on ta suutnud mulle haruldaselt ebameeldiva mulje jätta. Alati on ka võimalik, et probleem on minupoolses otsas.

    Vasta
  • 7. luize  |  november 28, 2007, 5:00 e.l.

    püüan kuule hammastega ja närin neid hommikusöögiks…

    😀

    Vasta
  • 8. kas loomulik=tavaline? « Pärdikute päevaraamat  |  november 28, 2007, 5:44 p.l.

    […] Sattusin lugema Väikese Nõia Teemaja, kus arutleti homoparaadi üle ja hakkasin In Boili tsitaati lugedes loomulikkuse üle arutlema. […]

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

november 2007
E T K N R L P
« okt.   dets. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

