Issake, ma olen nii hea!

november 29, 2007 at 1:12 p.l. 6 kommentaari


How evil are you?

Eks katsuge mulle ligi tulla, lutsutan surnuks (: 

Hea ja kurja mõõdupuu leidsin Ramloffi juurest.

Entry filed under: elu (pole vajagi osta), test.

Kuidas vanamees tahab võimu ära kaotada ja mina seda ei usu Söömaklubi koguneb täna!

6 kommentaari Add your own

  • 1. notsu  |  november 29, 2007, 1:26 p.l.

    ma olen veel hullem, ükskõik kui palju ma kõhklemisi antud vastuseid teiste vastu välja ei vahetanud, ikka olin “angelic”. Nagu et mida?

    Vasta
  • 2. Kati  |  november 29, 2007, 1:31 p.l.

    mina püüdsin pärast heaks tunnistamist kõigest hingest ka kuri olla.

    algul pingutasin üle vist, sain vastuseks, et olen hull, mitte kuri. no siis, kui vastasin, et söön enamasti inimliha ja kuulan hamstrit oma peas.

    aga teisel katsel õnnestus, sain tulemuseks, et olen “pure evil” ja töötan ilmselt mõnele jubekurjale firmale nagu AOL (:

    mjah, miks mitte, miks heade töökohtadest ei räägita? ((:-

    Vasta
  • 3. Wild  |  november 29, 2007, 3:17 p.l.

    Nii tahaks midagi öelda, aga on olemas võimalus, et seda saab üsna inetult või solvavalt tõlgendada, seega ma ei ütle. Aga tea siis vähemalt, et mul oli see tahtmine. 😛

    Vasta
  • 4. maali  |  november 29, 2007, 4:00 p.l.

    nähh, ma vastasin ausalt ja sain teada et olen “pure evil”. midagi head igas päevas.

    Vasta
  • 5. Neither good nor bad « More shameless remarks by Larko  |  november 29, 2007, 6:29 p.l.

    […] via Kati […]

    Vasta
  • 6. Kati  |  november 29, 2007, 6:42 p.l.

    maali,
    sellele ei saa ju ausalt vastata. ntx ausalt ma oleks valind pea kogu pakutava muusikalise skaala, aint ühe valiku tegemine oli juba valetamine.

    aga klassika tegi vist heaks ja punk ja staff pahaks.

    wild,
    võtan arvesse 🙂

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Inimestele meeldib

Kalender

november 2007
E T K N R L P
« okt.   dets. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

