Kuuldused minu blogi surmast…

detsember 11, 2007 at 9:43 e.l. 10 kommentaari

…on igal juhul enneaegsed, liialdatud ja üldse kergesti ümber lükatavad.

Teemajas on olnud küll  väga vaiksed päevad, sest nõiamoor rahmeldanud nagu kümme Kerberost, kel kolmkümmend keelt vestil. Aga kohe-kohe saab see õudne aeg otsa. Ma luban. Ma vähemalt usun. Või loodan. (: 

Ja täna õhtul me igatahes sööme ja lobiseme. Söömaklubi algab kell 19. 00. Programmis on Kaja ära kuulata ja jõuludest rääkida.  

 nõid

Pildil on üks iseäranis äraaetud nõiamoor hõljumas Maakri tänava kohal. (:

NB! Söömaklubi algab enamvähem kohe. Ainult paar minutit võime hilineda.

Ja läks lahti. Konverentskõnena ehk liitumiskes saada skype sõnum kasutajale unclelarko

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Eesti filme ma ei vaata, Eesti kirjandust ei loe, muidu olen kõva patrioot Mina olengi kodanlik siga

10 kommentaari Add your own

  • 1. ahaa  |  detsember 11, 2007, 12:09 p.l.

    a näeb teine üsna rõemus ja kõbus välja… ju see siis konspiratsiooni mõttes nii on :)))

    Vasta
  • 2. Kati  |  detsember 11, 2007, 12:34 p.l.

    tead, see on selline idiootne naeratus, mis tekkib ületöötamisest 🙂

    Vasta
  • 3. ahaa  |  detsember 11, 2007, 3:01 p.l.

    no mul on juba see faas, kus selline naeratus on ka kadunud ja asendunud… tontteabmillega 🙂

    Vasta
  • 4. Kati  |  detsember 11, 2007, 3:51 p.l.

    no tead, kui on tunne, et maailm koguaeg kõigub, ka ilma viinata, siis on see permanentne idioodi naerulaks kerge tulema.

    Vasta
  • 5. Ott  |  detsember 11, 2007, 8:02 p.l.

    Metsa, ma magasin maha…
    Aga tudengil on ka vaja õppida-õppida…

    Vasta
  • 6. kaja  |  detsember 11, 2007, 9:21 p.l.

    ja mina unustasin, pikem ja ausam ulestunnistus minun omas blogis…

    Vasta
  • 7. Siiri  |  detsember 12, 2007, 4:33 e.l.

    Mina ei unustanud kahjuks. Kahju on sellepärast, et maakera on ümmargune ja minu reedeõhtu jõuab kätte 7 tundi hiljem, kui eestlastel. Ja mul oli sellest tuliselt kahju. Keset päeva on vahel võimatu maha istuda ja lobisema hakata. Nii ma siis mõtlesin kell 12 teie peale, kes te söömalauda kogunesite, et oma kogemusi jagada ja maailma parandada. Ehk järgmine kord õnnestub see minulgi.

    Vasta
  • 8. Kati  |  detsember 12, 2007, 8:34 e.l.

    teate, meil seekord läkski väikselt ja vaikselt. ja unustamiste eest olen nõus ka ise pool vastutust võtma, sest mul ei olnud lihtsalt aega ega jaksu eriti meenutada.

    aga uuel aastal jälle. 🙂

    Vasta
  • 9. Ramloff  |  detsember 12, 2007, 8:39 e.l.

    Mulle sobiks rohkem reedesed päevad, nagu need söömaklubid esialgu olid.
    Ehkki olin seitsme ajal isegi Skype’s polnud lihtsalt mahti ühendust võtta, sest üritan selle nädalaga kõik töised toimetused ühele poole saada ning järgmisest tegelda jõulupuhkamisega.

    Vasta
  • 10. taliesintoomas  |  detsember 12, 2007, 9:05 e.l.

    Mina ei unustanud.
    Mina olin lihtsalt tõbine.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Inimestele meeldib

Kalender

detsember 2007
E T K N R L P
« nov.   jaan. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

