Kati ja Ramloff kepivad????????

aprill 3, 2008 at 5:54 p.l. 13 kommentaari

Halloooooo, seltsimees, kes sa selliseid asju otsid, ilmuta natuke vähem fantaasiat. Paluuuuuun.

Ramloff on mu sõber nii umbes kolmteist aastat juba. Ma usun, selle peale me ei kepiks ka siis, kui ta mudahetero oleks.

Muidugi, kui just väga vaja on, siis me võime vahepeal üksteise ajusid keppida. Kui ikka vägavägaväga vaja on, siis seda me teeme teinekord avalikult ka. Näiteks blogossfääris vaieldes.

Eriti mitmeirvelist emotikoni palun. PS pildil piilub Ramloff üle minu diivani serva ja ausõna ei kepi parasjagu kedagi. (:

Entry filed under: hea nali.

Kas majanduskriisid kasvavad puu otsas? Sõjast, armastusest ja kohusetundest Soome moodi. “Piir 1918”

13 kommentaari Add your own

  • 1. Nirti  |  aprill 3, 2008, 5:59 p.l.

    You scandalous wench!!1

    Minu blogist otsiti täna, et “Kati petab Arnit” ja nüüd teavad siis kõik, kellega. (-:<

    Vasta
  • 2. Kati  |  aprill 3, 2008, 7:03 p.l.

    ei saa ikka siin väikses eestis midagi varjata :-))))))))))

    Vasta
  • 3. kukupai  |  aprill 3, 2008, 7:16 p.l.

    Minu juurest käiakse purjus Ramloffi otsimas.
    No laske inimesel vahest rahus juua ka 😛

    Vasta
  • 4. Ott  |  aprill 3, 2008, 7:45 p.l.

    Minuni on jõutud “Ott magab Nirtiga”.
    Lausa mitmeid-mitmeid kordi.

    Vasta
  • 5. Nirti  |  aprill 3, 2008, 8:12 p.l.

    Mmm, Ott, ehk kohtuksime väikeseks driniks…?

    Vasta
  • 6. vari imestab  |  aprill 4, 2008, 4:35 e.l.

    a-aga miks pärast 13 aastat enam ei kepiks ?
    no nii yldiselt.

    Vasta
  • 7. Kati  |  aprill 4, 2008, 8:04 e.l.

    vaada, vari,
    mul esteks on selline põhimõte, et sõpradega, heade ja lähedastega, ma ei kepi, sest see reeglina komplitseerib elu ja rikub häid suhteid. noh, kui ma just ei taha nedega käima hakata.

    aga seda ma ei taha, sest ma olen suht monogaamne ja kogu selle õndsa aja, mis ma Ramloffi tunnen, olen ma ka pmst üsna abielus olnud.

    seepärast siis ei kepiks ka, kui mõni siin just homo poleks 🙂

    Vasta
  • 8. ellom  |  aprill 4, 2008, 8:23 e.l.

    nii põnev! juhhei! nüüd pole kroonikat ja justi enam vajagi ja nad võivad minu poolest pankrotti minna. sest siin läheb põnevaks.

    Vasta
  • 9. vari  |  aprill 4, 2008, 8:43 e.l.

    njah, sa’i saand kysimise tuumale pihta.
    st maei saand sellest 13-a lausest päripidi sotti. aga olgu,
    kepikõndige tervisesex !

    Vasta
  • 10. Kati  |  aprill 4, 2008, 9:22 e.l.

    eh noh, et kui me pole sihukesi suhteid juba nii pikka aega siise seadnud,s iis vaevalt enam, oli selle lause mõte.

    Vasta
  • 11. heli  |  aprill 4, 2008, 1:34 p.l.

    Blogosfääri on sattunud vist üks uudisenäljas pervert kollasest ajakirjandusest, muud midagi. 😛

    Vasta
  • 12. Morgie  |  aprill 8, 2008, 1:20 p.l.

    No ehk on sedapidi otsijad justnimelt ajukeppi silmas pidanud?
    Ja..
    Tunnistan et minu jaoks jääb selliste kaunterite v loendurite mõte veits arusaamatuks, kui just pole tegu blogiga, mis peab oma olemasolu külastatavuse hulgaga õigustama ja nii edasi.
    Aga võibolla on mul lihtsalt viinamarjad hapud.

    Vasta
  • 13. Kati  |  aprill 8, 2008, 2:46 p.l.

    wordpress lihtsalt pakub seda statistikat.

    pealegi ega avalikku blogi ju vaid enese jaoks ikka ei pea, seega ikka huvitab, kes sinna tulevad ja miks ning kuidas.

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


On hiljuti kirjutatud

Kalender

aprill 2008
E T K N R L P
« märts   mai »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

