Blogivate paarikeste elutähtsad pseudoprobleemid

oktoober 8, 2007 at 12:16 p.l. 13 kommentaari

Sellest ajast saati, kui meile (st mul ja vanamehel) kummalgi oma blogi tekkis, on üks igavene rist ja viletsus. Mitte kuhugi ei saa enam koos minna, mitte midagi ei saa enam koos teha. 

OK. See pole nüüd muidugi nii hull. Aga tõsi ta on, et kui me kogeme koos midagi vahvat (raamat, film, kontsert, jalutuskäik jne), küsime pärast üksteiselt põlevate silmadega:“Kumb sellest kirjutab?”  

Täpselt sama lugu on, kui mingil teemal mõnusalt arutlema-vaidlema sattume. Siis me muutume tavaliselt hästi delikaatseks. “See oli sinu algatatud teema.” “Jah, aga sinu head argumendid.” Mõnda aega käib siis teema, kui kuum kartul kahe vahet, kuni üks ütleb, et võta ikka ise, ma täna ei viitsi vms. 

Ja ikkagi juhtub, et me täiesti spontaanselt kirjutame ühest samast asjast (nagu täna heategevusest). Hullem veel, et vahel ka ühtsama juttu (ükskord Paldiskist kirjutasime peaaegu samade sõnadegagi vist).  

Mis parata, nagu koerad ja inimesed pidid pikemalt koos elades sarnaseks muutuma, nii lähevad vist abikaasadki lõppeks ühtmoodi.

Aga et miks ma sellest nüüd kirjutangi? Tegelikult seepärast, et tahaks teada, kas teistel blogivatel paarikestel on vahel samamoodi. Ja huvitav, kuis on neil, kes peavad üht blogi kahekesi?  

Ei noh, ma saan aru muidugi, et pseudoprobleem, aga huvitav ikkagi.

Entry filed under: elu (pole vajagi osta).

Millal sina viimati heateo tegid? Nobeli vastuvoolu ujumise preemia

13 kommentaari Add your own

  • 1. kukupai  |  oktoober 8, 2007, 12:33 p.l.

    Aga tehke üks blogi kahe peale ja kirjutage sinna mõlemad sellistest asjadest.

    Vasta
  • 2. Oudekki  |  oktoober 8, 2007, 12:42 p.l.

    Eh, minu arvates lahkate te ka sama teemat nii isemoodi, et ainult hea on, kui mõlemad samast asjast blogivad.

    Vasta
  • 3. triangel  |  oktoober 8, 2007, 12:45 p.l.

    Mina loen näiteks teist ainult ühte ja mind absoluutselt ei sega, kui teine pool samast asjast kirjutab 🙂

    Ega teil kogu lugejaskond ju ei kattu. Pealegi kirjutate te ju erinevalt.

    Vasta
  • 4. Kati  |  oktoober 8, 2007, 1:17 p.l.

    kukupai,
    eee…ei taha.

    hoolimata neist teemajagamistest ja kohati kattumistest on blogi mulle ja ma kardan, et ka arnile, ikkagi isiklik mõtteruum.

    selle jagamisest ei tuleks head nahka, ma kardan.

    st algatuseks võiks põnevgi olla, aga varsti muutuks ilmselt kurnavaks.

    Vasta
  • 5. Punane Hanrahan  |  oktoober 8, 2007, 1:23 p.l.

    Mulle ka idee ühisblogist sugugi ei meeldi.

    Vasta
  • 6. kukupai  |  oktoober 8, 2007, 1:50 p.l.

    Mõeldud oli nii, et omad isiklikud blogid jäävad ka, aga sellised ühised elamused kokku. Kahe otsaga asi muidugi…
    Erinevad kirjutajad olete jah ja siis on huvitav, et üks valgustab asja nii, teine veidi teise nurga alt.

    Vasta
  • 7. Kati  |  oktoober 8, 2007, 1:57 p.l.

    aaa,
    see on küll teine lugu.

    aga ma kardan, et me oleme vist selle jaoks liiga laisad. 🙂

    Vasta
  • 8. marta  |  oktoober 8, 2007, 3:43 p.l.

    Kati, minu meelest nii ongi kõige huvitama – lugeda, kuidas üks asi ühele üht moodi ja teisele teist moodi näib… isegi kui laias laastus ollakse ühel nõul – ikkagi on ühe jaoks olulisemad, eredamad ühed momendid ja teisele hoopis teised… küll võib vist juhtuda nii, et peale asja omavahelist arutamist sulavad arvamused kokku (mõjutame ju teineteist) ja hiljem ei saa enam täpselt aru, et oli see siis nüüd ühe või teise mõte, idee jne…

    samas on juhuseid, nt just praegusel hetkel, kui ma pigem ei tahaks lugeda Potsu nägemust mõnest sündmusest või arvamust mõnest asjast… ma kuulan selle ära küll, huviga, aga pimedas ja peadpidi teki alla…

    õnneks ei suuda hetkel ükski vägi Potsut blogima sundida, blogiilm on ta tõsiselt välja vihastanud… lubas, et enam ei loe ka…

    ja loomulikult sõltub kõik teemadest…

    Vasta
  • 9. marta  |  oktoober 8, 2007, 3:54 p.l.

    ma muide nüüd mõtlesin, aga mulle ei meenunud ühtegi konkreetset juhust, kui sina oleksid kirjutanud, et “vanamees kirjutas nii ja mina ei ole nõus” või siis vastupidi…

    kas see tähendab, et ajapikku muututakse NII sarnaseks või on see hoopis solidaarsus?…
    (sellest, et kaua koos püsinutel inimestel on maailmapildi nö “vundament” sarnane – seda ma tean isegi)…

    Vasta
  • 10. Kati  |  oktoober 8, 2007, 4:07 p.l.

    marta,
    ma kahtlustan, et see on hoopis see värk, et me oleme tulised vaidlused erimeelsuste osas enne kui miski blogisse jõuab juba ära pidanud.

    sel juhul
    a) on emma-kumma tekstis natukene teise seisukohti ka
    b) nii kui nii on teada, mis teine arvab, ja et ta oma seisukohtadest ei tagane, mis seal ikka vaielda

    võõrastega on selles mõttes lihtsalt palju lahedam vaielda. 🙂

    kusjuures sellest on nüüd küll kahju kui blogimaailm potsu välja vihastas. minu meelest on tema just üks nihuke tüüp, kellega sedasi kirglikult vaielda saab. kusjuures just vaielda, mitte nõmedalt kakelda.

    ma hakkan sellest puudust tundma ju.

    Vasta
  • 11. Oop  |  oktoober 8, 2007, 6:26 p.l.

    Eks neid segadusi ikka ette tule. Aga siis saab, jah, rahulikult kokku leppida. Pealegi kirjutab kumbki oma arusaamu pidi. Peaasi on väljenduda delikaatselt, et teist mitte pahandada. 🙂

    Vasta
  • 12. Nirti  |  oktoober 8, 2007, 6:45 p.l.

    Forgive my teenager ignorance, aga miks pagan ei võiks te kirjutada mõlemad samast teemast…? Ega te sõnasõnalt samamoodi ei kirjutaks ja olekski huvitav näha kahe inimese vaateid samale asjale.

    Vasta
  • 13. Ulmeguru  |  oktoober 8, 2007, 8:33 p.l.

    Meil on naisega kahepeale neli avalikku blogi (pluss ports mittenähtavaid) ning sellist probleemi pole tekkinud… eks iga inimene kirjutab asjadest siiski oma nurga alt… pealegi on meil ka temperament erinev… Krafinna viskab postituse turtsti valmis, mina põen ja pusin pikalt… seega, päris sünkroonis ei saaks me niikuinii kirjutada…

    Vasta

Lisa kommentaar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

oktoober 2007
E T K N R L P
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031